Statistikaameti analüütiku Johanna Linda Pihlaku sõnul mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügimahu kahanemist enim tööstuskaupade kauplused, kus maht oli 9% väiksem kui eelmise aasta märtsis. „Tööstuskaupade kauplustes vähenes müügimaht kõigil tegevusaladel. Kõige rohkem ehk 16% kahanes see posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes,“ lisas Pihlak.

Tööstuskaupadest vähenes müügimaht veel 14% majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes, 9% muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad) ning 8% tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes. Samuti kahanes müügimaht 4% nii muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade ning muuga kui ka kasutatud asjade kauplustes, kioskites, turgudel ja otsemüügil. Apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes vähenes müügimaht 3%.

Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügimaht kahanes eelmise aasta märtsiga võrreldes 2%. Toidukaupade kaupluste müügimaht pöördus aga kergele kasvule, suurenedes 1%.

Selle aasta veebruariga võrreldes kasvas märtsis jaekaubandusettevõtete müügimaht 15%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes maht eelmise kuuga võrreldes 1%.

Selle aasta kolme kuuga (jaanuar–märts) vähenes jaekaubandusettevõtete müügimaht eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 5%.