Tänavu korraldame mälumängu voorud neis valdades, kuhu eelmisel aastal ei jõudnud. Anname võimaluse ennast tutvustada, taidlejatel esineda ning osalejaid võõrustada viiel vallal: Halliste, Helme, Hummuli, Mõisaküla ja Viljandi.

Mälumängu eesmärgiks on väärtustada ja tutvustada Mulgimaale omast elulaadi, tavasid ja kombeid, propageerida mulkidele ning laiemale üldsusele Mulgimaa ajalugu, kombeid, rahvarõivaid ja kultuurilist eripära.

Tugevdada Mulgimaa pärandkultuuripiirkonna erinevate paikkondade vahelist koostööd.

Mälumängus on oodatud kaasa lööma kõigi Mulgimaa valdade esindused, igast Mulgimaa vallast kuni kolm võistkonda, kus on viis liiget. Vanusepiirangut ei ole.

Mulgimaa valdade vaheline mälumäng toimub viieetapilisena - iga etapp erinevas kihelkonnas, üks kord kuus kolmandal kolmapäeval kell 19.

23. oktoober 2013 - Halliste kihelkond, Halliste Põhikool

27. november 2013 - Helme kihelkond, Hummuli rahvamaja

22. jaanuar 2014 - Viljandi vald, Viiratsi kool

26. veebruar 2014 - Halliste kihelkond, Mõisaküla kultuurimaja

26. märts 2014 - Helme kihelkond, Ala rahvamaja

Lisaks toimub 16. aprillil 2014 lisavoor lastele ja noortele. Küsimusi koostavad: Olav Renno, Piia Mänd, Alli Laande, Anne-Ly Ütsik, Enno Liiber ja Anne Pai.

Igas etapis küsitakse 2×12 küsimust. Vaheetapi võitja võistkond saab rändkarika, mis eelmisel hooajal oli hoiul nii Halliste, Tarvastu kui Karksi võistkondade käes. Kõikide etappide eest saadud punktid summeeritakse ja selgitatakse üldvõitja. Juhul, kui mõnel võistkonnal on võrdne arv punkte, esitatakse lisaküsimusi, kuni selgub paremusjärjestus.

Mälumängu lõpetamisel auhindame võistkondi tänukaardi ja meenetega. Osalejate vahel loositakse välja auhindu.

Teemad: pildivoor (isik), mulgi keel, vanad seemed, sport, Mulgimaa ajalugu ja arhitektuur, muusika, mulk mujal, küsimus kihelkonnast, kus etapp toimub, loodus, ettevõtlus, majandus, varia, Mulgi rahvariie.

Palume võistkondadel registreeruda hiljemalt 21. oktoobriks 2013 aadressile kai.kannistu@ karksi.ee, info tel 5198 1363, Kai Kannistu.