Raasiku vallavanema Raivo Uukkivi sõnul on kõnealune paik ohtlik just siis, kui läheneda sellele Peningi poolt. "Raudtee kulgeb pikalt sõiduteega nii, et vahel olevad majad ja hiljem ka kõrgem haljastus ei lase aimata, et tulemas on ristumine raudteega. Liiklusmärgid on küll olemas, aga ilmselt ei panda neid vajaliku hoolsusega tähele."

Raivo Uukkivi hinnangul olnuks füüsiline takistus ehk tõkkepuu ilmselt ainus asi, mis võinuks õnnetuses osalenud veokijuhi tähelepanu köita. "Nii selle kui ka eelmise õnnetuse puhul oli kellaaeg enam-vähem sama ning päike paistis autojuhi tagant foorituledele, mistõttu polnud neid hästi näha," nendib Uukkivi.

"On suur vahe, kas kasutusel on vanad foorid või tänapäevased LED tehnoloogial põhinevad," selgitab maanteeameti liiklusekspert Villu Vane. "Viimaste märgatavus on oluliselt parem ja see on eriti oluline ereda päikse puhul. Kindlasti olen seda meelt, et raudteeülesõidukohtadel tuleks kasutada rohkem tõkkepuid."

Loe pikemalt Harju Elust.