Harku valla kommunikatsioonijuhi Kady-Ann Suti sõnul on vallavalitsus edastanud elanike Facebook`i kommuunis kirjeldatud juhtumid Harjumaa Ühistranspordikeskusele, kellelt oodatakse kiireid lahendusi teenuse kvaliteedi tõstmiseks.

“Meieni jõudnud kaebustest kahjuks suurem osa puudutavad tõesti bussijuhtide käitumist ja suhtlemist reisijatega,” ütleb üheksas omavalitsuses bussiliiklust korraldava ühistranspordikeskuse tegevdirektor Vello Jõgisoo.

Internetikeskkonnas tähelepanu äratanud lapselt kaardi konfiskeerimise juhtumist saab asjaosaliste sõnul täpsemalt rääkida alles siis, kui kõik detailid on selgunud. “Asja uurib vedaja, Ühendatud Piletid AS ja kuuldavasti ka politsei,” lausub Jõgisoo. “Kindlasti ei tohi juht mingil juhul kaarti, kui see on ikka ühiskaart, konfiskeerida,” rõhutab ta.

Harjumaal veoteenust osutava OÜ ATKO Liinid juhataja-kvaliteedijuhi Hannes Liimanni sõnul ei vastanud õpilase esitatud dokument täna kehtivatele normidele, mistõttu see konfiskeeriti. “Oleme esitanud PPA Põhja prefektuuri avalduse selgitamaks välja kaardi päritolu ja sellega seonduvad asjaolud,” kirjutab Liimann oma vastuses ning lisab, et saab teemat täpsemalt kommenteerida pärast uurimise lõppemist.

Loe pikemalt Harju Elust.