„Esimene peatus Aegviidu RMK teabepunktis, kust anti meile kaasa materjalid ning soovitused piirkonna külastatavatest kohtadest. Kivisaare Ratsatalus võtsime ette ratsaretke Nelijärve küngaste ja järvede vahele. Ratsamatka lõppedes vajasid jahutust nii hobused, kui ka inimesed ja käisime koos hobustega ujumas. Peale ratsamatka ja ujumist kiirustasime Jänedale, kus meid ootas maitseelamusterohke õhtusöök Musta Täku Tallis, Jäneda mõisa külastus ning Pullitalliteatri etendus „Pärast surma Jendalis". Ööbisime Jäneda külalistemajas. Peale hommikusööki ootas meid Lõõgastuskeskuses kosutav piimavann. Pärast piimavanni käisime veel lisavärskendust otsimas kohalikust järvest. Edasi liikusime Sportland Kõrvemaa Matka- ja Suusakeskusesse, kus käisime väga elamusterikkal rattamatkal. Matkajuhiks oli meil keskuse juhataja isiklikult, kellega koos läbisime peaaegu läbimatuid radasid. Keskusesse tagasi jõudes ootas meid lõhepraad ja maitsev rabarberi kook. Nädalavahetus esitas päris häid füüsilisi väljakutseid, mille tõttu kujunes sellest meeldejääv sündmus koos lahkete ja alati naeratavate inimestega," jagasid oma reisimuljeid Kaie ja Jaak.