Keilasse kolis Norbert ajal, kui sukeldus rongide maailma, ehk 2010. aastal. „Käisime ühel heal tuttaval Keilas sünnipäeval ja kogesin siinset rahulikku ning mõnusat elukeskkonda. Kui meil hakkas laps sündima ja valisime uut elukohta, siis vaatasime, kuhu rongid sõidavad ja nõnda polnud valikut raske teha.“ Keila elanikuna on Norbert heast rongiliiklusest ka ise huvitatud – ta on pea igapäevane rongisõitja. „Tegelikult on mul mõneti imelik selles tegija rubriigis olla, sest ma tean, mida paljud rongisõitjad meist tänu pikalt kestnud remonditöödele ja sellest tingitud sõiduplaanimuudatustele arvavad,“ ütleb Norbert.

Siinkirjutaja arvab, et Norbert on teinud väga tõhusat ja järjest paremat tööd rongisõitjate muutuvatest liikumisvõimalustest teavitamisel. Samas on see, mida raudteel praegu tehakse, vähemalt Euroopa (kui mitte maailma) mastaabis paras ime: arvestades remondile kuluvat nappi raha ja suhteliselt väikest inimressurssi, on remondi tempo erakordselt kõrge. Lisades fakti, et rongiliiklus ei ole remondi ajaks täielikult peatatud, on piisav põhjus olla eeskujuks väljamaistele kolleegidele.

„Kooliaasta alguseks on Paldiski -Keila -Tallinn liinil remont lõppenud, Riisipere suunal jõutakse valmis septembri lõpuks. Oktoobri lõpust tulevad ka kiiremad sõiduajad“, kinnitab Norbert. See suvi oli nii pingeline aeg, et õpilasmalevaga tegeleda ei saanudki. Eelmised kolm suve on ta olnud rühmajuht, ta on SA Õpilasmalev komandöride kogu liige. Nii palju saab ta siiski aega, et viib järgmisel nädalal läbi õpilasmaleva kokkutuleku. Ja järgmisel aastal peaks olema juba võimalik taas suvel pikk puhkus võtta, et malevat teha.