Matemaatikaõpetaja Anneli Morgenson tegi lühikese ülevaate, kuidas kasutada tundides puutetundlikku tahvlit ning kuidas õpetada nii rasket ainet (kui seda on matemaatika) eesti keeles. Varajase keelekümblusõpetajad Monika Läänemägi ja Viktoria Belitšev tutvustasid oma klassiruume ja seletasid valla õpetajatele, kuidas toimub töö keelekümblusklassides.

Ekskursioon lõppes tutvumismängudega, mille viis läbi õpetaja Viktoria. Olime kõik nõus sellega, et nimepidi tunneme üksteist juba ammu, aga sellegipoolest ei tea me teineteisest mitte midagi. Mängides saimegi teada, kes oskab kurke marineerida, kes hästi mustikaid süüa, kes paremini poisse kasvatada. Viimase mängu lõpuks tekkis meil lõngakera abil ilus ämblikuvõrk. Sellest tegime omad järeldused, et valla koolide vahel on tekkinud väike võrgustik, mida ei tohiks lõhkuda vaid hoida. Võib juhtuda ka nii, et loodud väikesest võrgustikust võib tekkida suurem võrk, kuhu kuuluksid veel valla koolide aineõpetajad.

Pärast tutvumist siirdusime kunsti töötuppa, kus tutvustati õpetajatele gzelli tehnikat. Natalja Šelabotina rääkis enne joonistamist ka juurde ajalugu, kuidas tekkis gzelli tehnika. Kingituseks sellest tunnist jäi igale õpetajale enda joonistatud töö.

Kui pilt valmis, mängisid õpetajad võistkonniti Irina Piksare poolt koostatud interaktiivseid mänge. Mängud olid huvitavad ja avardasid silmaringi, sest olid seotud vene kultuurilooga.

Metoodiline õppepäev lõppes kokkuvõtetega päevast ning ühise tee joomisega. Jõudsime kõik arusaamisele, et selliseid õppepäevi peab ka edaspidi korraldama. Iga kooli õpetajatel on midagi uut ja huvitavat teistelegi õpetada. Samuti olime nõus, et koostöö ei pea olema ainult õpetajate vahel, vaid võiks toimuda ka laste vahel. Ettepaneku tegi vene kool, et võiks korraldada kevadel algklassi õpilastele kahepäevase laagri Lehtse koolis, kus õpiksid koos nii lapsed kui ka nende õpetajad.

Õppepäeva lõpuks olid kõik õpetajad veidi väsinud näoga, oli ju pikk päev selja taga, aga sellegi poolest oldi rahul selle toreda õhtupoolikuga vene gümnaasiumis.