Veobagil GAZ 51 tulid Väike-Maarjasse nii kuld kui pronks. Lauri Lei-ten tuli Eesti meistriks, Margo Püks pronksmedalile. Sõidud väga lihtsalt ei läinud, mitmel korral veadas tehnika alt. Seda enam on võidetud medalite üle põhjust rõõmu tunda.

Veoautol GAZ 53 tuli üldkokkuvõttes pronksmedalile Viljar Kask. Kuna üksikutel etappidel polnud ta hooaja jooksul poodiumile jõudnud, oli medaliletulek mõnevõrra üllatuslik. Edu tagas aga tema stabiilne sõit hooaja kõigil etappidel.

Eesti meistri Lauri Leiteni kokkuvõte tänavusest veoautokrossi hooajast:

„Hooaeg algas mulle väga kehvasti. Esimesel etapil maikuus Tapal olin sunnitud katkestama kohe võistluspäeva alguses mootoririkke tõttu. Sama juhtus ka järgmisel etapil 11. juunil Võrumaal Varstus, kus olin taas kimpus tehniliste probleemidega, kui kolibakter mootoris. Tänu kogutud edumaale poolfinaalides lõpetasin etapi siiski neljandana.

Kolmas etapp Võrumaal Hinsas 9. juulil ei alanud samuti kergelt, kvalifikatsioonis purunes tagumine rehv, mis viis mind päris stardirivi lõppu, kuid päeva lõpuks tõusin aste-astelt kõrgemale ja lõpetasin võistluse oma esimese etapivõiduga. Sealt alates pöördus õnn minu poolele. Neljandal etapil, mis toimus 13. augustil taas Võrumaal Varstus, oli küll tehniliselt väga raske rada ja kohti vahetus sõidu ajal vahest rohkemgi kui F1-s halva hooaja jooksul kokku, sain siiski kätte oma teise etapivõidu. Järgmisel võistlusel 10. septembril Tamsalus osalemine oli üldse ime, sest õnneks lubati mind selleks päevaks reservõppekogunemiselt koju. Pingutasin, et seda antud aega võimalikult hästi ära kasutada ja teenisin oma kolmanda etapivõidu.

Eesti veoautokrossi meistrivõistluste bagi-51/52 klassi viimasel etapil Hinsa rajal oli päeva alguses tehnilisi tagasilööke. Esimeses poolfinaalis koostöö lõpetanud käigukast oli vaja ära vahetada. Finaali start antud, oli mul peas välja rehkendatud, kes võib lõpetada minu ees, kes minu taga, arvestades punktitabelit. Start oli suhteliselt hea, asusin teisele positsioonile. Kuid mõned ringid enne lõppu purunes teadmata põhjustel tagumine rehv. Ma teadsin, et võin lõpetada teisena, Indrek Viiburi taga, kuna tema mind enam punktidega üldkokkuvõttes ei ohustanud. Aga katkine rehv võttis märgatavalt kiirust maha ja tekkis hirm, et tagumised mehed püüavad mind kinni. Õnneks siiski nii ei läinud ja lõpetasin selle võistluse teisena Indrek Viiburi järel, kokkuvõttes aga pälvisin Eesti meistritiitli klassis bagi-51.

Siinkohal tahan tänada kõiki oma toetajaid, kes minu osalust krossisõidus on elus hoidnud: Avo Etti (Väike- Maarja Auto OÜ), Jaanus Kaare (Ringtom Grupp OÜ), Avabella OÜ, Jaanus Kull (Antaares AS), Aivo Küüsmaa (Egesten Metallehitused OÜ), Mehis Valk (Emekan OÜ), Voldemar Aksel (Aksel VA OÜ)."