Tuuri oma teenindusjaamades võõrustava Olerexi turundusjuhi Antti Moppeli sõnul on heade kodumaiste ettevõtmiste toetamine firmale südameasjaks. "Topeltrõõm on, et mootorratastel kultuuriinimeste matk edendab nii Eesti liikluskultuuri kui toetab ajaloo tutvustamist ja võimaldab lisaks huvilistel oma  iidolitega kohtuda," lisas ta.
 
Kõik rännakuga seotud kulud maksavad osalejad ise, sponsorraha läheb heategevuseks. Kolme aastaga on Kultuurne Motobande jaganud noortele liiklejatele 1740 helkurvesti ja annetanud kultuuriobjektide toetuseks üle 8000 euro. Ettevõtmist toetavad tänavu EMT, Saku, Olerex, DSV Transport, Catwees, Imperial Porcelain, United Motors, Maanteeamet ja Ligne Roset.

Reaalajas saab kultuuriinimeste liikumist näha aadressil www.diil.ee/kultuurnemotobande.