Teine suurem ümberehituse koht saab olema raudteeääres, kus kahes kohas on teekatendi osa vajunud, nendel lõikudel peab ehitaja täislaiuses välja lõikama ja uue katendi paigaldama. „Aiaehitajad läksid aeda rajades kuumal päeval raskeveokiga kergteele ja see vajutas katendisse lohud sisse. Need kohad fikseeriti juba sügisel ja ca 10 ja 20 meetri pikkustel lõikudel pannakse uus asfalt täislaiuses," selgitab teedespetsialist.

Ümbertegemist nõuab ka Saue linna poolne raudteeületuskoht, kus raudtee ehitajad sõitsid tee puruks. Mitmete vaegtööde ilmnemise põhjuseks peab Brandmeister problemaatilist projekteerijat. Tema sõnul oli arutuse all isegi lepingu lõpetamine OÜ SKA Inseneribürooga ja uue projekteerimishanke korraldamine, aga kuna aeg surus takka, siis püüti puudulikke lahendusi omanikujärelevalve ehitusinseneridega ja töövõtja objektijuhtidega ehituse käigus parandada. Aga kevad näitas mõned kohad veel ette, mis lahenduseta jäid. Siiski loodab Brandmeister, et garantiitööde ja lisakraavituse teostamise järgselt kergtee kvaliteet püsib hea ja täidab oma põhieesmärki ehk teenindada kergliiklejat liiklemisel.