Mängu eesmärk oli läbi erinevate tegevuste näidata noortele, kuidas raha igapäevaelus ringleb ja tutvusta­da majanduse põhialuseid. Kahe tunni vältel kehasta­sid osalejad erinevate ettevõtete töötajaid ja juhatajaid ning pidid lahendama finantsalaseid ülesandeid, mille sisu ja raskusaste sõltus osalejate vanusegrupist. Noo­rem vanusegrupp (1.-4. klass) keskendus eelkõige iga­päevasele rahakasutusele ja pere eelarvele, vanemas grupis (5.-7. klass) tegutseti firma tasandil. Küsides Puhja Gümnaasiumi 6. klassi osalejalt Kaisa Mittilt, mida huvitavat ta „Ettevõtlusmängul" teada sai, vastas ta: „Ma õppisin ja nägin, kuidas asjad reaalsuses toi­mivad (kui ma ühele töötajale või firmale ei maksa, on jama ja kui mulle ei maksta, on ka jama jne). See mäng näitas, et elu ei olegi nii lihtne nagu seni olen arvanud. Minu praegune unistus ongi saada ärijuhiks või juhata­jaks. See mäng näitas mulle väga hästi, milliseid prob­leeme antud töö juures võib esineda". 6. klassi õpilase Kelly Reisbichi sõnul oli mäng iseenesest super vinge ning lisas, et teglikult ei ole see poetöötaja töö nii liht­ne midagi - ajab ikka päris endast välja.

Läbiviijatega põhjalikumalt vesteldes selgus, et pika-ajalisem eesmärk on luua Tartusse statsionaarne ette­võtlusküla, mida erinevatel kooligruppidel on võimalik külastada majandusalaste teadmiste omandamiseks. Samuti töötatakse hetkel välja lasteaialastele ja güm­naasiuminoortele sobivat ettevõtlusküla kontseptsioo­ni.

Ettevõtlusküla mäng on osa Tartu Ärinõuandla projek­tist „Ettevõtlikuks läbi mängu ja uute äriideede", mida rahastatakse läbi Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest.