Endine Eesti Ühispank, millest tänaseks saanud SEB (bank), avas Loksal oma kontori 1994 aastal ja sulges selle 1999 aastal, sest kliente, kes olid juba väga kaua olnud ühes süsteemis, oli raske üle tõmmata, seda enam, et just sel ajal kui Ühispank Loksal toimetas, andis just Hoiupank (edasi Hansapank, Swedbank) eraklientidele väga soodsat väikelaenu, mis sidus kliente pikaks ajaks selle panga külge. Tänane Swedbanki-i otsus on kindlasti taunitav löök allapoole vööd, mis on küll poksis karistatav, aga mitte panganduses ja Eesti riigis. Meie bank-id nagu polekski inimese jaoks, vaid üksnes ja ainult vastupidi.

Ma mõistan ja toetan kõiki neid sadu ja sadu (täna üle tunde) inimesi ja kümneid väikeettevõtjaid Kuusalu vallast ja Loksa linnast, kes on oma allkirjaga kinnitanud vastuseisu Swedbank-i Loksa pangakontori sulgemisele. Loksa linnavalitsus on pöördunud Swedbank-i poole ettepanekuga üle vaadata oma otsus Loksa pangakontori sulgemise kohta või äärmise alternatiivina lükata otsuse realiseerimine edasi kuni 31. detsembrini 2011 a., et tänased kliendid saaksid vajadusel mõistliku aja jooksul oma tegevused ümber korraldada. Swedbank-ile edastasime ka kõik Kuusalu valla ja Loksa linna elanike allkirjadega pöördumised. On muidugi kahju, et mingisugustki initsiatiivi pole selles, oma inimeste jaoks olulises küsimuses, näidanud tänane Kuusalu valla võimkond. Loodan, et Swedbank mitte ainult ei mõista oma tuhandete klientide tõsist muret, vaid soovib leida ka kõiki osapooli rahuldava lahendusi.