Head õpitulemused olid 214 õpilasel

Õpilaste esimese veerandi tulemused on mõõdetud ja hinnatud. Ainult hindele „5" õppis 82, „4"-„5" 214 õpilast ja kahjuks olid 56 õpilasel puu­dulikud.

Lisaks traditsioonilisele õppetööle oleme püüdnud tööle rakendada võimalikult tõhusa tugisüsteemi. Alg­klassid töötavad "Hea alguse" metoodika alusel, kus töötavad paralleelselt klassiõpetajaga abi­õpetajad, juhendades õpilasi, kes on aeglasemad või mingil põhjusel õppimises teistest maha jäänud. IV klassist alates saavad õpiabi matemaatika, eesti keele ja inglise keelega raskustes olevad õpilased. III kooliastmes rakendame dife­rentseeritud õpet matemaati­kas, eesti keeles ja kirjanduses ning inglise keeles. Koolis töötab kaks logopeedi, täide­tud on 1,25 sotsiaalpedagoogi ametikohta. Aineõpetajatel on kaks tasustatud konsultatsioo­nitundi nädalas. Tööd alustas eelkool, et tulevastel meie kooli õpilastel oleks kooliellu sulan­dumine meeldiv ja valutu.

Ette on näidata ka esimesed võidud ja kordaminekud.

  • Võistlusel „Südames ma­temaatika" peastarvutamisel saavutasid I-III koha Steven Vislapu (õp Elve Jaansalu), Selena Jõesuu III-V koha ja ülesannete lahendamisel III-IV koha (õp Lea Allik).
  • Rahvusooper Estonia noor­teprojekti "Ooper ja ballett südames" valiti ettelaulmise põhjal Seliina Schüts, Georg Erik Rüüt, Anett Nõmm ja Ri­ho Noormets (õp Tiiu Schüts) ning Mattias Simson (õp Tea Saar).
  • Järvamaa koolinoorte kerge­jõustiku 4-võistlusel saavutasid D-vanuseklassi tüdrukud I ko­ha ja D-vanuseklassi poisid I koha, C-vanuseklassi tüdrukud III koha.
  • Järvamaa koolinoorte murd­majooksu karikavõistlustel saa­vutati III koht.
  • Eesti Koolispordi Liidu tea­tejooksudel saavutas 1.-5. kl võistkond pendelteatejooksus I koha.

Paranenud on mitme klassi ilme

Koolielu muudavad huvi­tavamaks erinevad üritused ja ühised ettevõtmised. Toimunud on kaks projektipäeva - „Minu kool" ja „Koduvalla asutused ja ettevõtted" - ning õpilasesindu­se valimised.

Püüdleme Tervist Edenda­vaks kooliks ja Karjääriõpetuse pilootkooliks. 7. klassidega osa­lesime TLÜ Psühholoogia Insti­tuudi üldpädevuste uuringus.

Pisut on paranenud kooli üldine väljanägemine. Vastre­noveeritud arvuti-, keemia- ja füüsikaklass näevad tõeliselt tänapäevased välja. Keemia­klass ja osaliselt füüsikaklass said uue sisustuse. Arvutiklass on sisustatud uue mööbli ja tehnikaga. Värske väljanäge­mise said õppealajuhataja, huvijuhi ja kooliõe ruum. Väik­semaid värviparandusi said ka paljud klassiruumid. Projektiga „SüleTiiger 2011" õnnestus loodusainete klassidesse soeta­da kuus projektorit. Käsil on koridoridesse pinkide muretse­mine, mis peaksid teise veeran­di jooksul kohale jõudma.

Iga algus on raske, uue kooli käivitamine on keeruli­ne protsess. Aga probleemid on lahendamiseks ning üha uued ja uued väljakutsed neile vastu astumiseks - tööpõld on lai. Nüüd on vaja tulevikku vaadata, oma kooli nägu kujun­dada, palju huvitavaid tegevusi pakkuda, õpilasi hästi õpetada, ise palju õppida. Jõudu meile selleks!