Noortekeskuses oli varasemalt 0,5 ametikohta ning keskus oli avatud 20 tundi nädalas, see aga ei olnud piisav. Kultuurimajas on tegutsenud huviringid vallaelanikele, sealhulgas ka noortele, noortekeskuses ringitööd seni ei toimunud. Kahe asutuse liit­misel on võimalik ruume otstarbeka­malt kasutada ning käivitada ka noor­tekeskuses huviringe. Noortekeskuse praegused ruumid ei ole noortele atraktiivsed, eesmärgiks on ruumid kaasajastada, samuti pakkuda kaa­saegseid vahendeid (pillid, helitehni­ka, DJ-tehnika, matkatarbed, karaoke­tehnika, ajakirjad, trenazöörid, WIFI, jms). Kasutades paralleelselt kahte maja on võimalik ka kultuurimaja ruumides läbi viia tegevusi noortele, mis on seotud muusikaga või nõua­vad suuremat saali. Samal ajal saab noortekeskuse ruumides pakkuda te­gevusi (beebikool, noorte emade klu­bi jms), milleks kultuurimaja ruumid ei sobi.

Valdkondade ja asutuste liitmisel on võimalik kultuurimaja personali ka­sutada ka noortekeskuses, see annab lisaväärtuse (koristamine, töömees, juhtimine, osa ringe).

Noorsootöötaja ametikoht suure­neb 0,25 koha võrra. Noorsootööta­ja ülesanne on avatud noorsootöö läbiviimine nii noortekeskuses kui väljaspool seda, ta osaleb ürituste ja tegeluste planeerimisel ja läbiviimi­sel. Uus korraldus annab võimaluse hoida noortekeskust tulevikus ava­tuna 35 tundi nädalas. Noortekeskus oleks edaspidi avatud kogukonnale suunatud teenusteks kokku 6 päeval nädalas, sh noortele 5 päeval.

Osa tegevusi on kavas rahastada pro­jektipõhiselt, senisest enam kasutada vabatahtlikku tööd ning üliõpilasi praktikate sooritamiseks.

Hetkel on vallavalitsuse ja volikogu töölaual asutuse uue põhimääruse ning struktuuimuudatuste projektid. Ümberkorraldustega seoses muude­takse ka asutuse töötajate koosseisu. Sisuline keskustelu käib spordivald­konna ümber - kas liita samuti kes­kusega või mitte. Argumente on väl­ja toodud mõlema variandi kasuks, valikul peab otsustavaks saama see, kummal juhul saaks spordile suure­ma hoo sisse. Vastavalt spordi aren­gukavas seatud sihtidele peaks Luun­ja vallas toimima aktiivne spordielu nii noortespordi kui rahvaspordi ta­sandil. Tegelikkuses nende eesmär­kide senise täitmisega rahul olla ei saa. Üheks võimalikuks lahenduseks on valdkonna senisest tihedam integ­reerimine teiste vabaaja tegevustega ning ühine juhtimine.