Motopäev Pranglis: saarerahvale tutvustati motokrossil kasutatavaid mootorrattaid
Korraldajatel olid kaasas 250 cm3 ja 450 cm3 Yamaha professionaalsed krossitsiklid, millega on osaletud võistlustel ja treeningutel. Motopäev algaski Kahro Racingu looja ja eestvedaja Valdur Kahro selgitustega, mille poolest erineb võistlustsikkel tavalisest mootorrattast, mis osad tagavad tavasõiduga võrreldes kiiremad ringiajad ja parema tulemuse.
Meistersportlane Erki Kahro esitles videomaterjali motokrossi võistlustest, treeningutest ja üldisest korraldusest. Näidati ka spordiala ohtlikumat poolt - kukkumisi, mida motokrossis kahjuks aeg-ajalt ette tuleb. Erki demonstreeris isiklikku ohutusvarustust, mis aitab kukkumisega kaasnevaid suuremaid vigastusi vältida. Tema kasutada on võistluste ja treeningute ajal kaasaegne, parim saadaolev ohutusvarustus, mis äratas huvi isegi endistes motosportlastes, kes said tänapäevast varustust võrrelda endisaegsega.
Motopäeva lõpetas Erki demonstratsioonsõit ja hüpped Prangli liivaküngastel. Vaatajad said vaadata ja kuulda ehtsat võistlustsiklit professionaali käsutuses ning väiksemad viidi ka pisikesele proovisõidule, sest tõelist tunnet ei saa silmade-kõrvade kaudu edasi anda. Vaatamata vihmasele ja külmale ilmale jäid kõik osalejad toimunuga väga rahule.
Prangli põhikooli õpetajad ja õpilased tänavad korraldajaid huvitava ja teadmisterikka päeva eest ning loodavad, et motopäeva idee ei kustu ning sellesarnaseid üritusi korraldatakse ka edaspidi. Motopäevaga seotud kulud kattis motoklubi Kahro Racing ja üritus oli kõikidele osavõtjatele tasuta.