Tema sõnul peab töövõtja tegema veel lammutusprojekti, mille maanteeamet heaks kiidab.

“Tänu järelpärimistele venis ka hankemenetlus pikemaks ning sealt tuli ajaline nihe,” lisas ta.

Uue silla ehitamise ajaks on osa liiklust ümber suunatud Benito Agirre tänava sillale. Sinna tulevad ajutised piirangud. Massipiiranguks saab sellel sillal olema kolm ja pool tonni ning kõrgusepiiranguks 2,5 meetrit. Benito Agirre tänava silla seisukord ei ole praegu hea, sellepärast ei saa sinna lubada raskeid sõidukeid. Tagamaks silla säilimise, paneb maanteeamet sinna gabariitväravad. See on ainus võimalus sild säilitada.

Mis puudutab ühiskondlikku transporti, siis kõik need bussid, mis mahuvad etteantud kaalu ja kõrguse piiridesse, saavad üle Benito Agirre tänava silla. Suurematel bussidel tuleb pikem ümbersõit ringtee kaudu.

Sõidukite liikumiskiirust piiratakse nii Benito Agirre kui ka Jõe tänaval 30 kilomeetrini tunnis.

Jalakäijatele rajatakse ehituse ajaks ajutine sild.

Uuest sillast loe pikemalt Vooremaast.