Tiit Teriku sõnul toetavad nii halduskogu kui linnaosavalitsus kiirrongiühenduse rajamise ideed, mis on nii riigi kui Tallinna linna tuleviku seisukohalt oluline, kuid nõmmelaste elukeskkond ei tohiks seeläbi kannatada.

„Ma ei toeta linnaosavanemana seda, kui sõna otseses mõttes soovitakse sõita veduriga läbi nõmmelaste kodude, samuti pole vastuvõetav täiendavate kaubavedude suunamine läbi elurajoonide, mida praegugi on elanike jaoks häirivalt palju. Männiku, Liiva ja ka Luite asumis elab ligi 4000 elanikku, kelle elukeskkonda see mõjutaks,“ ütles Terik.

Terik märkis, et praegusel kujul näeks trassialternatiiv 12A ette 12 elamu lammutamist Liiva asumis ning selline lahendus ei ole Nõmme linnaosale ega ka Tallinna linnale kindlasti vastuvõetav.

„Kuna Rae, Jõelähtme, Kiili, Saku, Kose ja Kohila vallad toetavad olemasolevatest trassidest 12A-d, mis nende hinnangul maakonna elukorraldust arvestades sobiks Harjumaale kõige paremini, tuleks sellega edasi tegeleda, kuid kaaluda Tallinna sisenemiseks täiendavaid alternatiive. Ühe alternatiivi pakkusid nimetatud omavalitsused ka ise välja, mille kohaselt võiks Rail Balticu raudteetrass kulgeda Tallinna ringtee transpordikoridoris Peterburi maanteest kuni Sakuni ning alates Sakust liituda väljapakutud trassivariandiga 12A. Kavandatavasse Ülemiste raudteesõlme jõuaks Rail Balticu trass sel juhul teiselt poolt Ülemiste järve,“ selgitas linnaosavanem.

Rae, Jõelähtme, Kiili, Saku, Kose ja Kohila valla uue Rail Balticu trassivariandi ettepaneku kohta loe SIIT.