Noorde muljeid õpetajate päevast: päev oli tõesti väga väsitav
Noored õpetajad kirjutasid oma läbielamistest õpetajate päeval:
Õpetaja Frank
Mina andsin õpetajate päeval geograafiat, bioloogiat ja 3. klassile eesti keelt. Eesti keele tunnis lugesin õpilastele muinasjuttu. Geograafias täitsid õpilased töövihikut ja bioloogias täitsime mõistekaarti. Sain hea kogemuse olla teistest tähtsam ja kõvem. Sain õpilastele korraldusi jagada. Enne tundi hirme ei olnud. Positiivne oli see, et tunnis tehti normaalselt tööd ja mind koheldi nagu isandat. Isegi need, kes tavaliselt ennast väga heast küljest ei ole näidanud, tegid usinasti tööd. Naljakas oli see, et keegi oli punase pastaka ära varastanud ja sellest tuli suur jama.
Ma ei tahaks päriselt õpetajaks saada, kuna see on üksluine töö ja palk on kesine.
Õpetaja Janno
Õpetajate päev oli väga huvitav ja õpetlik. Sain väga palju kogemusi ja mis kõige tähtsam, sain teada, mis tunne on olla õpetaja. Esimese tunni ajal toimus aktus ning pärast aktust läksid kõik tundi. Andsin 2.a klassile tunde ja ma võin õelda, et 2.a klass on üks väga tubli klass. Seal käib 13 õpilast. Kõik 13 õpilast olid väga hoolsad. 2.a klassil oli 4 tundi: eesti keel, muusika ja kaks kunsti tundi. Eesti keeles nad lugesid valju häälega õpikust "Jäneseema pirukat". Kunsti tundides nad värvisid pilte.
Ma ei soovi saada õpetajaks, sest õpetaja amet on väga stressi tekitav, aga see päev jääb mulle alatiseks meelde.
Õpetaja Jarmo
Õpetajate päev oli väga huvitav. Olin 1.b klassi juhataja ja see õpetajaks olemine oli päris lihtne ja põnev. Õpilased olid usinad ja tahtsid kõike rõõmuga teha. Ma ei kartnud tundi minna, sest olin selleks valmistunud, aga samas olin kindel, et tulevikus minust õpetajat ei saa. Õpetasin eesti keelt, matemaatikat ja kunsti. Matemaatikas arvutasime 6 piires ja kõik olid tublid. Eesti keeles lugesid kõvema häälega õpilased aabitsast teksti nii, et kõik kuulsid. Kunsti tunnis joonistasid õpilased enda pärisõpetajast pilti ja peaaegu kõik joonistasid õpetaja naerul näoga, ainult üks õpilane joonistas õpetaja koleda näo ja sinise silmaga.
Aga see päev oli päris põnev ja hea kogemus tulevaseks eluks.
Õpetaja Adelina
Selle aasta õpetajate päev oli meie klassi jaoks eriline. Olime kogu klassiga nagu tõelised õpetajad. Mina olin 2.b klassi õpetaja ja õppelajuhataja. See oli uus ja tore kogemus. Õpetasin lastele eesti keelt, matemaatikat ning kunsti. Tunnetasin, et pole kerge ennast laste ees kehtestada ja teha lastele aine selgeks, teades, et osale õpilastest õppimine üldse ei meeldi. Õpilased aga olid toredad ja kuulasid ilusti sõna, võtsid mind kui päris õpetajat. Algul panigi mind muretsema see, kas saan ikka korra hoidmisega hakkama. Suur vastutus, aga me saime kõik hakkama. Nii mõnelgi vahetunnil tuleb mu juurde mõni väike 2.b klassi tüdruk ja kallistab. Loodan, et ta mäletab seda päeva ja mind ka hiljem, kui olen Ilmatsalu koolist juba lahkunud.
Õpetaja Martin
Ma andsin tunde 4. klassile. Esimese tunni ajal toimus aktus ja peale aktust algasid tunnid. Õpetasin õpilastele matemaatikat, eesti keelt, loodusõpetust ja kunstiõpetust. Tunnis õppisid õpilased usinalt. 4. klassis käib 16 õpilast. Matemaatika tunnis õpetasin õpilastele korrutamist. Eesti keele tunnis õppisime silbitamist ja poolitamist. Loodusõpetuse tunnis vaatasime päikesesüsteemi toimimist. Kunstiõpetuse tunnis õpilased joonistasid.
Õpetajate toas sai süüa kringlit ja juua kohvi või morssi. Õpetajate päev oli huvitav ja sain teada, mis tunne on olla õpetaja.
Õpetajaks saada ei taha, sest õpetaja olla on väga raske.
Õpetaja Andreas
Mina andsin õpetajate päeval eesti keelt. Sain hea kogemuse, sain teisi õpilasi käsutada ja õpetada. Mul ei olnud mingeid hirme õpetajate päeva suhtes. Läksin ja andsin tunni ära ja kõik. Tundides läks kõik hästi, keegi ei julgenud naabriga rääkida ega lollitada. Tundides ei läinud ka midagi valesti. Samas ei tahaks ma saada õpetajaks, sest minu arvates on õpetajate töö väga igav.
Õpetaja Kertu
Minu mälestused õpetajate päevast on head ja toredad. Halba pole sellest päevast midagi meenutada. Enne tundide algust oli väike närv ikka sees, aga see läks üle, kui esimest tundi hakkasin andma.
Mina andsin 5. klassile matemaatikat ja 5., 7., 8. klassile inglise keelt. Kokku pidin andma viis tundi. Algul natuke põdesin, sest arvasin, et õpilased ei kuula sõna ja tunnis pole korda, aga kõik läks hästi ja õpilased töötasid ilusti kaasa. Leidus muidugi ka üksikuid, kes ikkagi korda rikkusid ja tunnitööd kaasa ei teinud. Mulle meeldis, kuidas õpilased ütlesid mulle "õpetaja" ja see andis kohe hea tunde, aga algul oli seda natuke võõras kuulata, et mind nii kutsutakse.
Õpetajate päev meeldis mulle väga, oli tore jagada oma muljeid teiste üheksandikega ja kuulata, kuidas neil läks. Arvan, et tulevikus minust õpetajat küll ei saa, sest see amet pole lihtsalt minu jaoks.
Õpetaja Kätlin
4. oktoober oli üks väga tore päev. Meie kui 9. klassi õpilaste kohustuseks oli sel päeval tunde läbi viia. Mina olin 2.a klassi muusika õpetaja ning kuuenda, seitsmenda ja kaheksanda klassi matemaatika õpetaja. Enne tunde olid mul ka omad hirmud. Kui ma meenutan seda päeva, siis oli minu üheks suuremaks hirmuks see, et kas saan õpilastega hakkama. Kartsin, et nad ei kuula minu sõna või jään oma teadmistega hätta. Kuid hirmudeks polnud põhjust, sest kõik sujus suurepäraselt. Kokkuvõttes oli see päev väga tore ja meeldejääv. See päev andis küll hea kogemuse, aga õpetajaks ma saada ei taha, sest see on väsitav ja raske töö.
Õpetaja Kristiina
Mina olin 1.a klassi ja 6. klassi loodusõpetuse õpetaja. Tulin varem kooli ja juba siis värisesin. Enne aktust pidid väikesed rivvi võtma ja minu järel alla saali kõndima. Aktus läks kiiresti mööda, algasid esimesed tunnid. Väga uhke tunne oli, kui klassiukse sulgesin ja kogu 1.a klass minu ees seisis. Ma olen õnnelik, et 1.a klassi valisin, nad olid kõik nii tublid ja tegid tööd, nad isegi aitasid mind. Kuna minu viimane tund oli loodusõpetus, olin lõpuks nii väsinud, et tahtsin kohe koju. Õnneks lõppes ka see tund. Õpetajate päev oli tore ja fotosid sai mälestuseks palju tehtud, kuid see päev oli tõesti väga väsitav.
9. klassi õpilaste nimel
"direktor" Reelika