Kas tundides on juhtunud huvitavaid ning meeldejäävaid seiku?

Selliseid seiku on palju, enamikul juhtudel on tegemist minu proovilepanekuga. Kord olid 7. klassi õpilased pannud enne tundi klassi ukselingi külge kondoomi. Märkasin seda ust avades, kuid ei teinud sellest välja ja avasin ukse. Veidi aega hiljem märkasin, et sama kondoom oli ilmunud uksest seespool oleva lingi külge. Nalja oli kui palju. Viimatistest seikadest tuleb meelde, kuidas üks 10. klassi õpilane mängis põlvede peal telefoniga. Minnes tema juurde, et telefon enda kätte küsida, ulatas ta mulle paberist tehtud peensusteni disainitud telefoni. Tegemist oli minu jaoks kõige lahedama provokatsiooniga, naersin ikka korralikult.

Mida olete õpetajana õppinud?

Olen õppinud, kuidas ennast klassi ees kehtestada, lisaks saanud tohutu suhtlemisoskuste pagasi. On väga raske panna õpilast tegema seda, mida mina õpetajana olen plaaninud.

Alguses kippusid õpilased tegema seda, mida nemad tahtsid, mitte seda, mida mina soovisin. Tundide ettevalmistamise ja õpilaste uurimistööde juhendamise käigus olen ka füüsika kohta palju juurde õppinud.

Kuidas hindate õpetajana Eesti koolisüsteemi?

Arvan, et Eesti koolisüsteemil on veel pikk arengutee. Õppimine Eesti koolis täna ei erine oluliselt sellest, kuidas see toimus kakskümmend aastat tagasi. Õpilased ja kooli ümbritsev keskkond on aga vahepealse aja jooksul väga palju muutunud, tekkinud on Internet, Facebook, Google jpm. Leian, et kõike seda saaks õppetöös paremini ära kasutada, nii muutuks õppimine elulähedasemaks.

Millised on teie programmikaaslaste muljed õpetajatööst siiani olnud?

Kindlasti on kõik programmikaaslased seda meelt, et õpetajatöö on väga raske. Samas aga on neil alati olnud oma tööst palju toredaid ja positiivseid seiku jagada, mis näitab, et kõigile õpetajatöö ikka meeldib.

Mis on teie hobid ja kas teil jääb nendega tegelemiseks piisavalt aega?

Peamisteks harrastusteks on mul rahvatants, laulmine, seiklussport ja purilennundus. Õpetajatöö kõrvalt on raske hobide jaoks aega leida, kuid suure tahtmise korral on kõik võimalik.

Mis plaanid teil pärast Noored Kooli programmi lõppemist on?

Praeguste plaanide kohaselt olen sügisest ise taas õppija rollis, jätkan doktoritöö kirjutamist. Kuna aga olen saanud siit koolist ühe korralikult rasvase ja täissöönud õpetajapisiku, siis ilmselt jätkan sügisest väikese koormusega õpetamist ka ülikoolis. Olen saanud Keila Koolist hindamatu õpetamiskogemuse.

Mida ütlete õpilastele viimase veerandi puhul?

Kui ratturitele soovitakse „nael kummi", siis õpilastele võiks soovida „palju vigu!".