Ka endised õpetajad osalesid ühes tunnis, mille käigus nad said mängida, kirjutada luuletusi uute õpetajate kohta. Rühmatöös tuli välja, et õpetajate töö sarnaneb puu-raiuja omale ja seda vajatavate omaduste poolest. Pärast esimest tundi läksid päris õpetajad nõupidamisele ning noored õpetajad jäid omapead tunde andma. Nii mõnigi vajas vahepeal uue direktori abi õpilaste korralekutsumiseks, kuid üldpilt oli tundides hea.

Meie eesmärk oli kõike mitte naljaga võtta, vaid tunnid tõsiselt ära teha. Võib öelda, et mõnel õpetajal see õnnestus, mõnel mitte. Õpetajate tuba oli seekord huvitoas. Vahetundide ajal ja vabadel tundidel saime seal mõnusalt aega veeta. Oli võimalus teistel õpetajatel käia abis ja seda ka kasutati.

Õpetajate päev liitis meie klassi mõnes mõttes väga kokku ning meil oli väga huvitav ja kogemusterikas päev. Nüüd oskame ehk rohkem hinnata õpetajaid.