Margot Kattel: Õpetajate päeva korraldamine on minu arvates oluline. See annab meile võimaluse proovida õpetajate tähtsat ja vastutusrikast tööd. Saab teada, mis tunne on seista klassi ees. Annab võimaluse panna end proovile.

Martin Mere: Õpetajate päev andis meile juurde kogemusi. Enda seisukohalt ütleksin, et klassi ees olla on hea tunne. Algul arvasin, et seal olla on ebamugav, aga ei olnud. Kuna olin sel päeval direktor, sain veel koos klassiõdedega koostada aktusekõnet ja pidin selle selgelt ette kandma, et kõik ikka kuulama jääksid. Õpetajate päev on tore. Õpilased saavad teada, milline on õpetajate töö ja kui raske on direktoril koostada üks ilus kõne.

Siret Tamm: Hommikul kooli tulles ja õpetajate tuppa minnes oli uhke tunne. Mulle meeldis klassi ees seista, sest tundsin end seal tavalisest tähtsamana. Algul oli küll väike hirm, sest ei teadnud, kuidas õpilased minusse kui õpetajasse suhtuvad. Õnneks laabus kõik hästi. Sel päeval sain ma mitu kogemust. Kui suhtuda õpilastesse hästi, siis vastavad nad samaga. Viienda klassi eesti keele tunnis püüdsin aidata, keda vaja. Ma istusin nende kõrvale ja aitasin neil mõtet edasi viia, esitades küsimusi ja tuues näiteid. Ise õppisin ka palju. Kogesin ka, et õpetajatel on raske tundi anda, kui neid segaÕpetajate päev Torma koolis takse või ei taheta kaasa töötada. Kui me ise tahame, et meisse suhtutaks hästi ja meie õpetajatel oleks kergem, peaksime end tunnis korralikult üleval pidama.

Elina Sarapuu: Õpetajate päev oli väga meeldiv, andis kogemusi. Mul oli väga tähtis tunne, sest kui kooli tulin, ütlesid kõik väikesed tere, mida tavaliselt ei juhtu. Sain proovida õpetaja rasket tööd. Sain teada, et tunde segava klassi ees on raske ainet seletada. See andis ka mõista, et õpetajate vastu peab hea olema.

Mariliis Raud: Üritus andis mulle võimaluse mõista õpetajate vastutusrikast tööd. Kindlasti austan õpetajaid veel rohkem, kui olen seda varem teinud. Õpetajaamet on kõige rohkem pingutust nõudev roll, mida kogenud olen. Peab märkama selliseid asju, mis tavaelus tihti kahe silma vahele jäävad. Meie õpetajate üle tuleb vaid uhke olla. Tore, et saime võimaluse end proovile panna.

Kaie Johanson: Klassi ees sain hästi hakkama, sain aru ka, kui raske on tundi anda, kui mõni ei pane tähele. Õpetajad on väga tublid, et nad oma tööd nii hästi suudavad teha. Kogu päev andis hea võimaluse mõista, mida õpetajad peavad iga päev tegema. Silver Simson: Tunde oli huvitav anda, aga samas oli kogu aeg väga kiire ja puhata ei saanud. See oli hea, et enamasti kuulati sõna. Ilma pärisõpetajateta on küll vahvam, aga kord oli ka rohkem käest ära.

Armo Lüütsepp: Saime tunda, mida õpetajad iga päev kogevad. Õpetajaamet ei ole kerge ega meeldiv. Peab neid noomima, kes ei kuula üldse sõna. Ma arvasin, et klassi ees on ebamugav olla, kuid eksisin: seal oli tore ja mõnus.

Egle Enumäe: Sellest päevast sain palju kogemusi. Kuigi ma tundides iga päev näen õpetajat, sain ma alles nüüd sellest aru, mis tunne endal on. Peaaegu igas klassis on keegi, kes ei kuula üldse, ükskõik mis õpetaja ka teeb või ütleb. Päris raske on tervele klassile korraga ühte asja selgeks teha. Kõigil on erinevad viisid, kuidas õppida. Õpetajatöö juures on kõige parem seista klassi ees ja anda tunde. Aga peale selle peab ta kõik tunnid ette valmistama ja vaatama, mida järgmine kord õpetada ja kuidas lapsed kõige paremini aru saaksid. Peab ka töid parandama ja palju muid asju korda ajama. Arvan siiski, et iga päev ma seda tööd teha ei tahaks. Aga see oli ikkagi tore ja positiivne kogemus.