Martti: Olin direktor ja andsin matemaatikat 7.,8. ja 10. klassis. Paljud õpilased, kes muidu on ulakad, olid tunnis väga korralikud. Nautisin päeva, oli tore teisi õpetada ja jälgida nende suhtumist meisse. Direktoriamet on muidu väga vinge, ainult kõnede pidamine ja mõtlemine oli keeruline.

Kertu: Päev oli pisut eriline, kuna meie pärisõpetajatele tunde ei andnud. Saime kätt proovida vaid laste peal. Tunde andsin vanemas vanuseastmes. Kokkuvõtteks oli ääretult vahva ja sain aru, et mõttetööd vajab õpetajaamet palju! See päev tekitas ainult positiivseid emotsioone.

Marju: Olin inglise keele õpetaja. Pool ööd mõtlesin, kuidas tundi lõbusaks teha. Kõige toredam oli 10. klass, kus panin õpilased kolmes rühmas laulma ja terve rühm võis ainult ühe sõna ette laulda.

Eriliselt tore oli pikapäevarühmas. Lapsed olid imearmsad! Käisin nendega poes ja kui kaks nendest minu juurde nätsuga tulid ja ütlesid: „Palun, õpetaja!“ No selle peale küll süda sulas! Ma ei usu, et tulevaseks ametiks õpetaja elukutse valiksin, aga aeg-ajalt lastega tegelemise vastu pole mul midagi!

Gerda: Olin algklassiõpetaja 21 õpilasele. Ootusärevus oli suur, sest selline asi on siiski üks kord elus. Õpetajad hoiatasid, et väikestega ei ole sugugi lihtne. Ja nii see ka oli! Hiljem sain lastelt teada, et nad jäid väga rahule. See oli kindlasti üks meeldejäävamaid päevi mu elus ning sain kogemuse võrra rikkamaks!

Signe: Mulle meeldis olla õpetaja. Ma andsin bioloogiat, geograafiatjaloodusõpetust.Tulevikus ma küll õpetajaks ei hakka, aga sain aru, mida see amet tähendab! Kogemus oli huvitav, uus ning meeldejääv. Õpetaja olla on suur väljakutse! Õpilased püüdsid igat moodi mind proovile panna, aga see neil küll ei õnnestunud! Nautisin klassi ees olemist ja rääkimist!

Aire: Arvasin, et õpetaja on kerge olla, sest pealtnäha tundub see nii. Kuid tegelikkus on hoopis teine!

Karoliine: Andsin erinevaid aineid ja sain aru, et õpetajal on väga palju kohustusi ja ettevalmistusi enne tundide algust! Endale ma seda ametit ei sooviks!

Ott: Päeva algus oli raske. Andsin kolm esimest tundi ajalugu, kus mu võimed ja kannatused pandi proovile. Tunnid möödusid ruttu ja mulle tundus, et ka kõige laisemad töötasid kaasa. Päev oli meeldejääv ja emotsiooniderikas ning loodan, et meeldis ka õpilastele!

Meriliis: Õpetajate päev on üks kooliaasta oodatud päevi. Seda ootavad nii lapsed, kes saavad sellel päeval koolitööd vabamalt võtta, noored õpetajad (12.klass), sest nad ei pea sellel päeval õppimisest viimast võtma, kui ka õpetajad, kes ei pea sel päeval õpilastele vägisi tarkusi sisendama. Õppisin 3. klassis, kui mäletan, et vinge oli vaadata, kuidas meile tunde anti. Võrdlen nüüd, kui olin ise klassi ees ja püüdsin anda endast kõik. Alles nüüd mõistsin, kui raske on ohjata algklassides õppivaid lapsi. Enne ma mõtlesin, et nad on alles väiksed, totud ja alandlikud, kuid seda mitte kindlasti.

Sõna „õpetaja” pani mind klassi ees tundma end kuidagi tähtsa ja targana. See, kui kõnnid vahetunnis õpetajatetoa uksest sisse, ees ootav pehme diivan ja näkku pahvatav kohvilõhn - see on mõnus. See on päeva tipp. Muidu pole mulle õpilasena meeldinud õpetajatetoas käia. Õpetaja rollis seal viibida on hoopis mõnusam. Ja kui veel seal istuvad sinu kolleegid, kellega muljeid vahetada ja teinekord nõugi küsida!

Arvan, et see päev võib mõjutada isegi minu tulevikuvalikuid. Täpsemalt, valida, mida lähen õppima. Mulle on alati meeldinud tegeleda lastega. Nende mõttemaailm ja soovid on nii erilised, salajased ja sageli naljakad. Kui oleks võimalus, võiks olla selline päev igal nädalal või korra kuus. Meeleolu ja tunded, mis sellel päeval valitsesid, jäävad kauaks meelde.

Koolipäev lõppes aktusega, kus tänati abiturente ja õpetajaid! Õpetajatele olid õpilased teinud selleks tähtpäevaks ilusad kaardid! Aktusel anti üle ka AASTA ÕPETAJA 2010 tiitel ja tänukiri medaliga Maia Võsule! Ilusat ja positiivset päeva jääme kauaks meenutama!