Toome siinkohal ära Originaal klassi tehnilised tingimused: mootor d4, d5, d6, d8 ja nende (vene päritolu) modifikatsioonid.

Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.

Forseering - lubatud on mootori sisene forseerimine, keelatud on lisaklapid ja muud vidinad (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis teatud asjaga). Kolvikäiku muuta ei tohi.

Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.

Väljalase - tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi (mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitusmutter). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad jne. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees. Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele (kontaktsüüde).

Ülekanne - fikseeritud ülekandesuhe (kett).

Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8 (Riga) originaal raamid (võrri raam), originaal paak (plekist), veljed, porikad originaal modifikatsioonide omad, sadul originaal. Tuled, pakiraam vaba. Soovituslikult leistang originaal. Pedaalid peavad olema küljes.

Numbrialus ees u. 200 x 200mm (kas valge alus ja must number või must alus ja valge number). Number peab olema loetav ja arusaadav.

Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.

Pidurid - nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur (korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).

Sõitja varustus - kaitsekiiver (lõuakaitsmega), põlvekaitsmed, kindad, küünarnukikaitsmed kohustuslik ja saapad, mis on üle pahkluu (võib kasutada talvesaapaid) . Rohkem infot on võimalik saada SIIT.

Tehniline boks:

Alates 2009. aastast on võistluste juures tehniline boks. Selle töö korraldab võistluse korraldaja. Tehniline boks asub teatud tsoonis- (see on märgitud või antakse teada võistlejatele kohapeal).

Tehnilises boksis kontrollitakse võrri vastavust tehnilistele tingimustele: mootor ja seal küljes olevad mootoridetailid peavad vastama vastava klassi tingimustele. Numbri olemasolu ja suurus. Pidurite korrasolek (mõlemale rattal peab olema pidurid nii ees kui taga) ja mootori kolvi suuruse mõõtmine.

Võrri süütekaane eemaldamine, kolvi suuruse mõõtmine ja muude tehniliste asjade mittevastavus võistluse juhendile ja selle kontrollimise keelamine omaniku poolt, võrdub võistleja diskvalifitseerimisega võistlusest. Soovitavalt võiks võistlejal boksis olla isiklik küünla võti (selle puudumisel leiame lahenduse). 

Foto: Valla Teataja

Seega, kellel huvi võidukihutamisest osa võtta, on paras aeg võrri putitama hakata. Kindlasti anname täiendavat informatsiooni Võrride võidusõidu kohta kevade poole, kui võistluse täpne asukoht ja muud asjaolud täpsustuvad.