Ekspositsioon omandas keskaegse maja atmosfääris uue hingamise, töid oli võimalik vaadelda kuues erinevas ruumis, mis omavahel üllatuslikult treppidega ühendatud. Näitusekülastaja oli mõneks hetkeks ruumi survel sunnitud unustama argipäeva ning keskenduma väljapandule.

Näituse „Alice läks Tartu, Alo jäi Põlva“ kandev osa töid pärines kunstikooli endistelt ja praegustelt vanema rühma noortelt. Näituse pealkiri aga kasvas välja elust enesest: selles on teatav annus eneseirooniat, tõdemist ja ohkamistki. Et pealkirjast lähtuvalt võis vaataja näitust mitmeti tõlgendada, oligi taotlus. Eksponeeritud ligemale poolesaja maali ja graafikatööde autorid on Alo Valge, Alice Herzmann, Ingrid Olesk, Kristi Tobreluts, Tilde Vihula, Mari- Liis Maikalo, Kadi Kaarsalu, Saskia Möldre, Nele-Kateriin Määrits, Krista Zimm, Tiina Vester, Tryfon Siedykh, Regina Kalder, Kaili Viira, Jaanika Hakmaa, Sigrit Sillaste, Juta Kruusmäe ja Triin Sepp. Korrektselt vormistatud õlimaalide juhendaja Katrin Rootsi ning graafika eri tehnikate juhendaja Voldemar Ansi sõnul oli näitus ühtlase tasemega. Värvi lisasid õpetajate Mati Leppiku näpunäidetel valmistatud Uma Peo Intsitajad, Mart Vesteri aiaskulptuurid ning keraamilised väikevormid ja Merle Põlluveeri pindpõime tehnikas arhailised gobeläänid.

„Mulle meeldis ka näituse ülespanek, see oli vaba, teostatud nn. lõdva randmega – graafika ja maalid pääsesid mõjule, ei mänginud üksteist üle. Eriti meeldis Alice Herzmanni „Oakallaja“ helge meeleolu ja teatav seos antiikmütoloogiaga,” vahendas oma arvamust näitusest kunstnik Toomas Hõrak.

„Näituse avamine oli päris meeliülendav. Täiesti uskumatu, kuidas interjöör kogu mõju positiivses mõttes nihutab! Kullo galerii andis kõigele sellise „synge“ hõngu ja pani natuke teisiti vaatama nende tööde poole. Jõudusid võimsamate asjade loomiseks!“ andis oma kommentaari kogu näitusele mõned päevad pärast avamist Kristi Tobreluts Tartu Kunstikoolist.