Raamatu koostaja, turundusõppejõud ja turundusteadmiste propageerija maa-ettevõtjatele Tiiu Ohvril on saateks öelnud: „Turundus võib tootmisele orienteeritud ettevõtjale algul tunduda tülika tegevusega - korduvalt on väidetud, et midagi toota pole raske, kuid toodet müüa võib olla ootamatult raske. Need tootjad aga, kes on jõudnud turunduse omaksvõtmiseni, leiavad selle valdkonna olevat põneva ja emotsionaalse."

Raamatu põhiideeks on turunduse traditsiooniliste analüüsi- ja töövõtete tutvustamine koos nende rakendusvõimaluste selgitamisega väikeettevõtjate jaoks. "Sõltumata ettevõtte suurusest on tarvis võtta omaks idee oma tarbijatele väärtuspakkumise kujundamisest ja selle potentsiaalsetele ostjatele teavitamise vajadusest," rõhutab Ohvril.

Rikkalikult illustreeritud käsiraamatus vahelduvad teoreetilised lõigud praktiliste näidetega ning lugeja saab testlehtedel kohe luua seosed ka omaenda ettevõttega.

Raamatu "Väikeettevõtja turundusest. Kuidas suurte tegijate vahelt välja paista?" ametlik esitlus toimub 22. novembril Lääne-Virumaal Jänedal kohaliku toidu võrgustikele suunatud teemapäeva raames. Teemapäeva korraldab Maamajanduse Infokeskuse maaeluvõrgustiku büroo.

Edaspidi jaotatakse seda Eesti Maaülikooli, Põlvamaa Arenduskeskuse, Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja ja Maamajanduse Infokeskuse vahendusel.

Trükise väljaandja on SA Põlvamaa Arenduskeskus ning selle koostamise põhirahastus on tulnud Eesti maaelu arengukava 2007-2013 meetmest 1.1. meetmest "Koolitus- ja teavitustegevuse toetus".