Repertuaar on muutunud raskemaks, aga huvitavamaks. Rohkem on ladinakeelset muusikat, kuid rohkem on ka rahvalaule.

End i se l t laul ame kirikupühade jumalateenistustel, esineme valla tähtpäevadel, kevadkontsertidel, jaaniõhtutel. Jätkuvalt korraldame advendikontserte Hiiumaa erinevais paigus ja alati eelneb jõuluõhtu jumalateenistusele Pühalepa kirikus väike jõulukontsert. Endiselt võtame osa praostkonna laulupidudest Saaremaal, Tartu vaimulikest laulupidudest ja üldlaulupidudest Tallinnas.

Aasta 2008 - Kui televisiooniga olime juba enne eelmist juubelit kokku puutunud (kui ETV kandis üle Vaikse Laupäeva missa Pühalepa kirikus), siis sel perioodil tegime tutvust ka raadioga: esmalt pereraadio lindistuses „Mu kodu - mu õnn" ja hiljem ka klassikaraadio saatesarjas „Koorilaulukuu." Käisime Ahvenamaal, kus saime proovida seitsme kiriku akustikat ja andsime kontserdi Österby kirikus, imetlesime saarestiku kaunist loodust ja nautisime hämmastavat vaikust Marienhami linnas.

Osalesime öölaulupeol „Märkamisaeg", kus saime jälle kord kogeda ühtekuuluvustunnet armastatud isamaaliste laulude laulmisel.

Aasta 2009 - Sõlmisime sõprussidemed Kohtla-Järve naiskooriga LADA, keda juhatab teenekas dirigent Lidia Bragina. Juunis andsime Pühalepa kirikus Ladaga ühise kontserdi ja järgmisel päeval saime kuulata nende suurepärast kontserti Suuremõisa lossis. Oktoobri lõpul, kui Kärdla baptistikoguduse palvelas tähistati Erki-Sven Tüüri juubelit, anti meile meeldiv võimalus õnnitleda juubilari. oma lauluga.

Aasta 2010 - Tartus toimus vaimulik laulupidu, kahjuks aga ei saanud ma seal oma tervise tõttu osaleda, kuid ANNA ei jäänud sellest siiski kõrvale, sest meil on ju Külli Kreegi. Suve teisel poolel oli rida juubeleid., kõigepealt Juminda (minu koduküla) 720. juubel, kus esinesime kontserdiga, lustisime saates „Lauluga maale" ja järgmisel päeval laulsime Leesi kirikus. Siis oli kolmikjuubel Suuremõisas: Suuremõisa loss, põhikool ja kirik. ANNA laulis Põhikooli ja kiriku juubelil. Detsembris avastasime, et Kärdla Muuseumis on suurepärase akustikaga kontserdisaal. Kui alustasime seal advendikontserdi proovi, olime lausa jahmunud.

Aasta 2011 - Esinesime väikese kontserdiga maavanema vastuvõtul, taas Pikas Majas. Käisime vastukülaskäigul Kohtla-Järvel, kus laulsime koos LADAga Kohtla-Järve kultuurihoones ja Jõhvi kirikus, tutvusime Toila oru pargi ja Kuremäe kloostriga. Teinegi reis viis Eestimaa teise otsa - Võrumaale. Ja jälle juubel - seekord laulsime kiitust Loojale Pindi kirikus kontsertjumalateenistusel.

See oli vist ANNA tipphetk, sest teenisime ära t än usõ nad tu nt ud dirigendilt Ene Üleojalt ja nägime pisaraid Lagle Pareki silmis, kui olime lõpetanud Jõgioja laulu „Eestimaa palve".

Sellised hetked jäävad meelde. Andsime ka kontserdi Vastseliina kirikus. Nägime palju kauneid paiku Võrumaal, põikasime ka Setomaale, nautisime kohalikku kööki ja Lõuna- Eesti kõveraid teid, kus aeg-ajalt hüpekaid ette tuli, nii et naised kilkasid nagu noored plikad. Meeldejääv oli ka koraalimaraton Haapsalus. 3 päeva jooksul lauldi otsast lõpuni läbi terve KLPR (Kiriku laulu- ja palveraamat). Grupp välisturiste oli hämmingus, miks küll keset suve jõululaule lauldakse. Saarte praostkonna koorid laulsid viimasel päeval 3 tundi.

Sügisel tähistasime Suuremõisa lossis kontserdiga minu juubelit. Siinkohal tänan veel kord kõiki, kes mind meeles pidasid ja eriti mu kalleid lauljaid, tänu kellele see teoks sai.

Ja olemegi jõudnud juubeliaastasse. Aasta 2012 - Toimunud on Hiiumaa kooride kontsert Käinas, Juuli alguses käisime Ruhnus, kus andsime kontserdi Ruhnu uue kiriku 100. aastapäeva puhul. Seal oli kõik ülivõrdes - toredad sõbralikud inimesed, kes tervitavad tänaval ka võõrast, imeline ürgne loodus. Kõik on seal suurem, isegi sääsed ja mõneminutiline paduvihm. Ühel aiamaal nägime kolmemehe labidat - üks labidas, kolm vart. Milleks minna eksootikat kaugemalt otsima, kui Eestimaal on nii palju kauneid paiku?

Kontsert Ruhnu kirikus oli tegelikult meie juubeliaasta esimene üritus. Järgmine oli koos LADAga Pühalepa kirikus 11. augustil. Kavas olid meie lemmiklaulud läbi viimase viie aasta. Järgmine kontsert oli 19. augustil Pühalepa muusikafestivali raames samuti Pühalepa kirikus. Selles kavas oli vanemate lemmiklaulude kõrval ka uuemat repertuaari.