Selle aasta esmaspäevane stiil oli meelepärasem just noorematele, sest nende fantaasiates kohtab superkangelasi rohkem kui suurematel ja vanematel. Kuna superkangelasel peab olema ka terav mõistus, siis võistluse märksõnadeks olid sel päeval kangelaste mälu ja meeskonnatöö.

Teisipäevale sattus sel aastal vahva vastlapäev. Nädala teise päeva veetsime oma toredate sõpradega Lubja küla seltsist Lubja mäel kelgutades, saanidega sõites, vastlakukleid süües ja vahvat Black&White'i tantsutüdrukute tantsušõud vaadates. Lubja küla seltsiga ühine vastlamöll korraldati Püünsi Kooli õpilastele ja lasteaialastele kolmandat korda. Ka tänavu võis laste suust kuulda ainult kiidusõnu. Aitäh Lubja Küla seltsile meie mäele sõidutamise ja vahva meelelahutamise eest.

Kolmapäeval äratasid koolis tähelepanu mitmesugused aksessuaarid - keed, käevõrud, prillid, kotid jne. Aksessuaaripäeva ülesanne oli kujundada taaskasutatavatest materjalidest klassiõele ja klassivennale uued kostüümid. Õpilaste fantaasial polnud piire, valmisid ülivahvad kostüümid, mida koolikaaslastele ja õpetajatele moešõul esitleti. 

Neljapäevane stiil oli pühendatud kaunile talvele ja tervislikele eluviisidele. Püünsi kooli suusabaasis oli sel päeval tantsupidu nimega retrosport. Värvid, säärised ja peapaelad olid in. Ka päevaülesanne oli seotud liikumise ja kiirusega.

Reede sai õpilaste lemmikpäeva tiitli. Sel päeval vahetati kohad - poistest said tüdrukud ja tüdrukutest poisid. Vanemad klassid tõmbasid päevaülesande loosiga, kus oli ette valmistada tantsunumber - lambada, macarena, Argentina tango, gangnam stiil, waka-waka jne, noorematel oli gangnam stiili võistutantsimine.

Kogu nädala käis klassidevaheline punktikogumine.

Punkte sai koguda nii kostüümide kui ka tegevustest osavõtu eest. Kõik klassid olid väga, väga tublid ja tegevustes osaleti usinalt. Tänu kõigile vahvatele õpilastele ja õpetajatele stiilinädala kordamineku eest!

Selleaastased parimad punktikogujad olid 5. ja 9. klass.

Järgmise aastal on kindlasti veel lahedamad stiilid ja veel stiilsemad tegevused.