Täitsa selline maitsete kooslus, mida võiks kiirel päeval ka niisama energialaksuks võtta. „Minu kogemuse põhjal neid välismaiseid energiageele keegi just maitse pärast ei tarvita. Ikka selle jaoks, et pikal distantsil kiire süsivesiku laeng lihastesse saada ja siis tuleb ka see läägelt magus geel veega alla loputada," räägib Tarmo.

Kestvussporti harrastavad inimesed teavad, et kui distantsil on oldud juba paar tundi, vajab organism jätkamiseks energiat. Vorstivõileiba just maratoni 20. kilomeetril ei hauka, kuna see vajaks omakorda aega seedimiseks. Et jaks püsiks ja energia taastuks, on toitumine soorituse ajal väga oluline.

Tavapäraselt on siis sportlasel taskus energiageel, mida vajadusel kiirelt keele alla libistada. Eestis sedalaadi oma toodet seni polnud.

Honeypoweri mõttele tuli Tarmo oma kompanjoniga eelmisel kevadel, kui just oli lõpetatud Lõuna-Aafrikas toimunud 87 kilomeetri pikkune ultramaraton. Hotelli hommikusöögilauas pisikest meepakikest tee sisse näppides tuli meestel heureka-hetk. Mesi on ju teada-tuntud energiaallikas ja kui timmida seda teiste kasulike maitsetega, saaks ehk oluliselt maitsvama ja „ökoma" energiageeli, kui see välismaine sünteesitud kraam, mida eelmisel päeval pakikeste kaupa manustatud sai. Seda enam, et Tarmo nagu muuseas hobi korras ka mesinik juhtus olema.

Ja see ei jäänud ainult mõttekiiksuks. Eestisse naastes kaaluti plaan korralikult läbi. EAS andis ideele innovatsioonitoetuse ja Tallinna Tehnikaülikooli laborites katsetati kokku kombinatsioon kõrvitsast, meest ja astelpajust. „Tahtsime kodumaist kraami, vältisime taotluslikult igasugu apelsini või sidrunimaitselist komponenti," põhjendab Tarmo maitsete valikut.

Tänaseks on toode nii kaugel, et leitud on sobib pakendamispartner ja esimene pilootpartii meestel käes.

 „Kusagile jaemüüki me muidugi veel praeguses faasis jõudnud ei ole. Pakume geeli huvilistele testimiseks ja seda saab hetkel vaid postikulu eest tellida läbi veebilehe. Tahame koguda võimalikult palju tagasisidet nii maitse kui funktsionaalsuses osas," julgustab Tarmo potentsiaalseid huvilisi veebilehele kiikama.

Senine tagasiside on olnud Tarmo sõnul toetav - idee ja kontseptsioon meeldib inimestele, aga seda, kas keegi toodet ka päriselt ostma hakkaks, ei julge mees prognoosida.

 „Ise me tarbime, ise usume sellesse, aga ärist on täna veel ennatlik rääkida. Kuid kogemuse mõttes on see arendusportsess äge olnud," kinnitab Tarmo.

Siiski usub ta, et kui esimest omamaist energiageeli positsioneerida turunduslikult loodusliku ja ökona, siis nišitootena võiks Honeypoweril turgu olla. „Ja puhas ja kasulik on see kindlasti, ma julgen öelda, et isegi beebitoidu asendajana," on Tarmo oma uudistootes kindel.