9.30 – 10.00 Kogunemine ja tervituskohv
10.00 – 10.10 Koolituse avamine, koolituskava tutvustusKaire Vahejõe, Teadur, MSc., Eesti Maaülikool
10.10 – 13.30 Kohaliku toote turundamise probleemidest ja võimalustest“:1. Toote teoreetiline käsitlus 2. Toode kui kasude kogum tarbija jaoks (ajurünnak kohalike toodete kasude määratlemiseks) 3. Tarbijaeelistuste ja konkurentsieeliste kujundamine 4. Toote positsioneerimine (rühmatööd valitud kohalike toodete positsioneerimise võimaluste kohta) 5. Ühisturundus – millele tugineb? Lektor, MSc. Tiiu Ohvril,  Eesti Maaülikool
13.30 –14.15 Lõuna
14.15 –17.15  1. Müük jaekettidele (valmistoodang); 2. Müük tootjatele (detailid); 3. Müük internetis; 4. Müügimäng - osalejad jaotatakse gruppidesse, kes peavad tegema omapoolse müügipresentatsiooni lektoritest koosnevale žüriile, kes annavad kohapeal igale grupile ka tagasisidet.Heikki Põhi, Kalle Aleksius, Raideberg OÜ
17.15 – 17.30 Päeva kokkuvõte ja lõpetamine