Eelmise õppeaasta lõpetasime rahvusvahelise kootööprojektiga „Inimese ja looduse suhe muusikas, kujutavas kunstis ja kirjanduslikes traditsioonides", partneriks oli Itaalia kool Larinost. Koostöö rikastas nii Larino kui Sindi õpilasi ja õpetajaid. Sellest õppeaastast alustasime uue Comeniusprojektiga „Ehitades homset, alusta täna!". Projekti jooksul uurime koos Itaalia, Portugali, Hispaania, Türgi, Inglismaa koolidega kuidas paremini aru saada hariduslike erivajadustega laste probleemidest, leida ühiselt toimivaid lahendusi. Sindi Gümnaasiumist on projektitöösse kaasatud logopeed, parandusõpetajad, abiõpetaja, pikapäevarühma õpetajad, huvijuht, draamaõpetaja. Tänavune Comenius-projekt on arvult juba viies, esimene rahastus saadi 2004. aastal.

Seoses uue õppekavaga avati Sindi kooli gümnaasiumiosas kolm õppesuunda: loodusainete - (bioloogia, geograafia, keemia, füüsika, turism), sotsiaalainete- (eesti keel, kirjandus, inglise keel, ajalugu, ühiskond, inimeseõpetus, meedia) ja majanduse õppesuund (projektõpe, informaatika, matemaatika, majandus- ja ettevõtlus, kaubandus).

Valikkursustena alustati hispaania keele õpetamist õpetaja Kersti Jürgensoni käe all. Peale valik - kursuse sooritamist lisandub lõputunnistusele hinne (B2).

Seoses hindamise ümbermõtestamisega tänapäeva koolis alustas Sindi Gümnaasiumi 8-liikmeline õpetajate meeskond: Silva Sikk, Maia Agar, Heli Salundi, Signe Lensment, Tatjana Viks, Maie Tamme, Sigrid Jamnes ja Made Uiga „Kujundava hindamise" mentorikoolitust, mis kestab üks aasta. Meeskonda juhendab Viimsi Kooli direktor Leelo Tiisvelt. Mille poolest erineb traditsiooniline hindamine kujundavast hindamisest? Traditsioonilisel hindamisel saab õpilastele hinnete kaudu teada anda, missugune nende õppimine oli, kujundav hindamine jutustab õpilastele, missugune nende õppimine on. Traditsioonilise hindamisega seatakse prioriteediks see, mida õpilane õpib, kujundava hindamisega keskendutakse sellele, kuidas õpilane õpib. Leelo Tiisvelt on veendunud, et igapäevane klassiruum peidab endas õpilaste näol hindamatu väärtusega ressurssi. 21. sajandil, mil inimestelt oodatakse eelkõige toimetulekut erinevates suhtlussituatsioonides ja valmisolekut muutusteks, on vastutustundetu raisata nappi tunniressurssi üksnes faktide õppimisele ja treenimisele.

Õpilaste jaoks on Sindi koolis sellel õppeaastal avatud hulgaliselt huvitavaid ringe. Peale solistide, kooride, spordi ja näiteringi, mis on alati huvipakkuvad ja menukad olnud, on lisandunud algklassidele suunatud rahvatants. Teist aastat tegutsevad Noorkotkad ja Kodutütred, keda sellel õppeaastal juhendab Minni Pajo. Ainealastest ringidest alustas tööd matemaatikaring. Koolis tegutseb 18 liikmeline Õpilasesindus, mida juhib 11. a klassi õpilane Liis Mitt, kes on väga kohusetundlik ja algatusvõimeline noor inimene. Juba aastaid oleme andnud oma õpilastele võimaluse saada koolist jalgrattaload. Lisaks traditsioonilistele üritustele, milleks on Vabariigi aastapäev, sõbrapäev, vastlapäev, spordipäevad, emakeelepäev ja viimased koolikellad on plaanis korraldada talendijaht, playback, stiilipäevad ja mitmeid teemapäevi. Eelmise õppeaasta lõpetasime rahvusvahelise kootööprojektiga „Inimese ja looduse suhe muusikas, kujutavas kunstis ja kirjanduslikes traditsioonides", partneriks oli Itaalia kool Larinost. Koostöö rikastas nii Larino kui Sindi õpilasi ja õpetajaid. Sellest õppeaastast alustasime uue Comeniusprojektiga „Ehitades homset, alusta keele õpetamist õpetaja Kersti Jürgensoni käe all. Peale valik - kursuse sooritamist lisandub lõputunnistusele hinne (B2). Seoses hindamise ümbermõtestamisega tänapäeva koolis alustas Sindi Gümnaasiumi 8-liikmeline õpetajate meeskond: Silva Sikk, Maia Agar, Heli Salundi, Signe Lensment, Tatjana Viks, Maie Tamme, Sigrid Jamnes ja Made Uiga „Kujundava hindamise" mentorikoolitust, mis kestab üks aasta. Meeskonda juhendab Viimsi Kooli direktor Leelo Tiisvelt. Mille poolest erineb traditsiooniline hindamine kujundavast hindamisest?


Traditsioonilisel hindamisel saab õpilastele hinnete kaudu teada anda, missugune nende õppimine oli, kujundav hindamine jutustab õpilastele, missugune nende õppimine on. Traditsioonilise hindamisega seatakse prioriteediks see, mida õpilane õpib, kujundava hindamisega keskendutakse sellele, kuidas õpilane õpib. Leelo Tiisvelt on veendunud, et igapäevane klassiruum peidab endas õpilaste näol hindamatu väärtusega ressurssi. 21. sajandil, mil inimestelt oodatakse eelkõige toimetulekut erinevates suhtlussituatsioonides ja valmisolekut muutusteks, on vastutustundetu raisata nappi tunniressurssi üksnes faktide õppimisele ja treenimisele.

Õpilaste jaoks on Sindi koolis sellel õppeaastal avatud hulgaliselt huvitavaid ringe. Peale solistide, kooride, spordi ja näiteringi, mis on alati huvipakkuvad ja menukad olnud, on lisandunud algklassidele suunatud rahvatants. Teist aastat tegutsevad Noorkotkad ja Kodutütred, keda sellel õppeaastal juhendab Minni Pajo. Ainealastest ringidest alustas tööd matemaatikaring. Koolis tegutseb 18 liikmeline Õpilasesindus, mida juhib 11. a klassi õpilane Liis Mitt, kes on väga kohusetundlik ja algatusvõimeline noor inimene. Juba aastaid oleme andnud oma õpilastele võimaluse saada koolist jalgrattaload. Lisaks traditsioonilistele üritustele, milleks on Vabariigi aastapäev, sõbrapäev, vastlapäev, spordipäevad, emakeelepäev ja viimased koolikellad on plaanis korraldada talendijaht, playback, stiilipäevad ja mitmeid teemapäevi.