Sooru-Kure (tee nr 22269) ligi 2,5 km pikkune teelõik, kus tee kogupikkuses toimub mahukas kruusatee remont;

Reola-Hammaste (tee nr 22265) ligi 3,4 km pikkune teelõik kilomeetritel 6,1-9,5, kus teostatakse kruusatee remont ning ettevalmistus freespuru katte paigaldamiseks;

Tõrvandi-Roiu-Uniküla (tee nr 22140) ligi 2,5 km pikkune teelõik kilomeetritel 12,137-14,656 (Sillaotsa-Uniküla lõik), kus ehitatakse freespurust kate;

Reola-Hammaste (tee nr 22265) ligi 3,4 pikkune teelõik kilomeetritel 6,1-9,5, kus ehitatakse freespurust kate.

Planeeritavad freespurukatted ehitatakse Tartu läänepoolse ümbersõidu IV ehitusala rekonstrueerimistöödel vabanevast materjalist ning katate ehitus on planeeritud juuli- ja augustikuusse.

Kohalikel teedel jätkame teede hööveldamist ning esimene hööveldusring valla teedel on ka juba toimunud. Töö käigus fikseeritakse teede olukord ning teekatte enim kulunud ja auklikud kohad parandatakse purustatud kruusaga. Jätkame teetruupide ehitusi ja rekonstrueerimisi, samuti teeäärte niitmist. Kogumahus teostame töid ligi 30 000 euro eest, mis jääb samasse suurusjärku eelmise aastaga.

Planeeritud kergliiklustee rajamine Roiu ja Kurepalu vahele (2,6 km) on jäänud veidi graafikust maha seoses läbirääkimistega, mida peetakse riigimaa valitsejate ja kergliiklustee ehitamise rahastajate vahel. Nimelt on tänaseni selgusetu, kas riigimaal teostatav investeering (meie kergliiklustee puhul puudutab see vallamaja-seltsimaja lõiku ning kolme riigimaanteega ristumise kohta seltsimaja ees, Sooru-Kure tee ületuskohal ning Roiu ristis) on programmi mõistes abikõlbulik ning kuidas toimub investeeringu edasine majandamine (tee hooldus, võimalikud remonttööd jne). Vallavalitsus on igal juhul viimas läbi viimaseid notaritehinguid eramaaomanikega ning valmis kooskõlastuse jõudmisel Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuselt kohe töödega alustama.