Juba mitmed kooliaasta algused tervel Eestimaal on avalöögi saanud üritusega „Reipalt koolipinki". Tori kooli reibas päev sai teoks 9. septembril. Kahel esimesel vahetunnil võis iga õpilane valida, kas minna aulasse tantsima õpetaja Andra Sõmeri juhendamisel või võimlasse õpetaja Rita Peterselli eestvedamisel täpsus- ja osavusmänge mängima. Kolmas vahetund meelitas õue vanema kooliastme vaatamaks, milliseid trikke on võimalik sooritada jalgrattaga. Esinejad, pealinna poisid Erik ja Bert, näitasid oma kaheksa aasta jooksul omandatud oskusi. Nooremale kooliperele esineti järgmisel vahetunnil ning päeva lõpul võis huviline proovida ise trikirattaga sõitu ja uurida meistritelt, kuidas seesugust taset saavutada. Oma jalgrattaga koolitulnuile oli kooliesisel asfaltplatsil väike vigursõidurada, millel omi sõiduoskusi testida. Reipa päeva puhul õpetajate poolt kooli veetud õunalaar leidis laste poolt tänuliku tarbijaskonna. (Anne Borkvel)

Tori Kooli Sihtasutuse eestvõttel toimus koolis taas looduses õppimise päev „Sinasõbraks loodusega IV". Esmaspäev, 19. september ei olnud tavaline päev. Kogu koolipere asus bussidesse, et sõita avastama erinevaid paiku Eestimaal.

1. klass käis Soomal koprarajal. Koprarajal liikudes sai giid Triinult kuulda huvitavaid lugusid kobrastest. Uut ja huvitavat oli avastada ka nendel, kes juba mitmendat korda rada külastasid. Kopra tegevuse jälgi võib nüüd näha ka matkaraja laudteel. Metsavahel tehti huvitavaid mänge ja vesteldi sellest, mida kuuldi ja nähti. Tagasi Soomaa keskusesse jõudes ootas lapsi ees soe piparmünditee, söödi saiakesi ja asuti tagasiteele. (Annikki Poom )

2. ja 3. klassi sihtpunktiks oli Tolkuse raba. Matk lookles mööda laudteed ning matkajuht Anne andis teadmise juurde. Vaatetornis sai imetleda erilist vaadet nii käidud teele kui merele. Luidete vahel oli tore mängida ning sai ka keha kinnitada. Tagasi bussi jõudes tõdesime, et olime olnud äärmiselt täpsed, sest algas tihe vihmasadu. Meie saime rahuoluga oma toredale matkale mõelda ja tagasiteele asuda. (2. klassi juhataja Eve Kukk)

4. ja 5. klass käisid Valgerannas. Algul tutvusime tormise merega ja püüdsime leida sügise märke mere ääres. Seejärel sammusime ootusärevalt seiklusraja suunas. Kui instruktorid olid turvarihmad lastele keha külge kinnitanud, karabiinide kasutamise selgeks õpetanud ning seiklusrajal turvalise liikumise ette näidanud ja õpetatud teadmised ära kontrollinud, võisid kõik hakata nautima põnevat turnimist puude otsas. Tore oli kuulda, kuidas lapsed pomisesid „Ma saan hakkama!", „Vallutan järgmise kõrguse!" jne. Oli väga vahva päev! (4. klassi juhataja Heli Mitt)

6.-7. klassi õuesõppepäev toimus Viljandis. Muuseumis tutvusime põhiliselt loodusteemalise väljapanekuga, aga meie giid korraldas ka huvitavaid tegevusmänge. Linnusemaketti uurides saime teada, milline Viljandi ordulinnus kunagi välja nägi. Hiljem lossimägedes oli juba palju lihtsam orienteeruda, kui meid rühmadesse jagati ja töölehtede järgi maastikult vastuseid otsima pidime. Rippsild ja suur külakiik olid muidugi ka suured magnetid. Pärimusmuusika aidas imetlesime interjööri ja kuulsime sellestki, mida selles majas tehakse.Oli huvitav ja õpetlik päev. (6. klassi juhataja Aeliita Kask)

8. ja 9. klassi õpilaste Loodushariduse päeva programm oli päris mitmekesine. Kõigepealt sõitsime Olustveresse, kus endises mõisa pargis oli kargel sügishommikul paris kosutav jalutada. Märkasime, et mõisahoonete ehitamisel on kasutatud samasugust stiili kui Tori kiriku, hobusekasvanduse hoonete ja vana kõrtsi ehitamisel. Mõisapargis köitsid tähelepanu värvikirevad lillepeenrad ja mitmed erikõrgustel asuvad tiigid.

Mõisa juures sõitsime Kungla talu juurde, kus meie eesmärgiks oli külastada Oskar Noorkõivu rajatud tähetorni. Esialgu räägiti meile, kuidas vanast sovhoosi silotornist sai tähetorn Orion.

Ja siis hakkas korralik füüsikatund peale! Aga mitte nii, et õpetaja räägib ja õpilased peavad kuulama, vaid kõiki katseid said kõik ise omal nahal proovida. Jalgratast tuli nii kaua vändata, et sellega ühendatud hõõglamp annaks valgust. Siis said kõik soovijad endale uhke püstiste juustega soengu - pane aga käsi hõbedase muna peale ja ongi punkar valmis! Edasi raviti meid seal elektromagnetväljaga ja lõpuks tehti veel naelravigi. Poolteist tundi (kaks tavalist tundi jutti!) füüsika õppimist oli väga huvitav. Siis tõusime veel korruse kõrgemale ja sattusime Päikesesüsteemi planeetide keskele. Marsi, Saturni, Veenuse ja teiste planeetide suurfotode taustal arenes huvitav vestlus. Milline on Marsi atmosfäär? Miks pole viimaste aastakümnete jooksul enam Kuu peale mindud? Kuidas mõjub inimesele Maa atmosfääri mõjust eemaldumine?

Lõpuks viis programm meid veel Lõhavere linnusele. Parajasti enne äikesevihma jõudsime tõusta kõrgele linnusekünkale ja ronida ka graniitposte mööda, mis tähistavad 13. sajandi alguses kasutusel olnud linnust, mis Henriku Liivamaa kroonika andmetel on kolmel korral olnud orduvastase võitluse tandriks.

Sellel päeval õppisime küll mitmeid õppeaineid korraga: füüsikat, astronoomiat, ajalugu. (8. klassi juhataja Juta Lange)

Pärnu maakoolide kuni 7. klassi poiste JALGPALLI meistrivõistlused peeti kolmapäeval, 21. septembril Kilingi-Nõmmes. Kohale oli tulnud 10 võistkonda ja mängiti kahes alagrupis. Finaali pääses mõlema alagrupi kaks paremat võistkonda.

Tori kooli võistkond näitas head ja võitluslikku mängu ja pääses alagrupist edasi.

Tuliste finaalmängude lõppedes pidime üldkokkuvõttes leppima siiski 4. kohaga ja tunnistama Sindi, Kilingi-Nõmme ja Vändra võistkondade paremust.

Tori kooli võistkonnas mängisid tublilt: Raul Adams, Tanel Kask, Brent Nõmm, Ragnar Künnapas, Kevin Künnapas, Aron Lemets, Andreas Kallaste ja Rait Nõmm. (õpetaja Rita Petersell)

Kolmapäeva, 21.09 õhtul oli koolimaja esine lastevanemate autodest tulvil. Toimus üldkoosolek. 56 vanemat kuulas õppealajuhataja tutvustust uuest kehtima hakanud õppekavast: hindamise uuest korraldusest, tunnijaotusplaanist, kolmandas kooliastmes uurimistöö korraldamisest jm. Seejärel valiti uued lastevanemate ja vilistlaste esindajad kooli hoolekogusse, valituteks osutusid Priit Adams, Markko Virkus, Kaili Limeng ja Kalev Kiisk. Klassijuhatajad said võimaluse klassi probleemidest ja tegemistest kõnelda klassikoosolekutel.