1. Nimi ja aine, mida õpetad.

2. Mis Sulle oma aine juures meeldib?

3. Millega maandad ennast või mis on sinu hobid?

4. Kirjuta üks ilus mõte või soov.

____________________________________________

1. Anneli Laanes, inglise keele õpetaja

2. Mulle meeldib, et inglise keel on nii lõpmata põnev ja määratu suure sõnavaraga. Nii huvitav on ise ka iga päev uusi väljendeid ja sõnu juurde õppida.

3. Vabal ajal armastan võimali võimalikult palju looduses viibida, käia matkamas või niisama jalutamas. Minu erialaga seotud hobi on briti ja ameerika filmide või seriaalide vaatamine. Nendest õpib väga palju igapäevast inglise keelt.

4. Soovin, et noored jõuaksid äratundmisele, mis on nende kutsumus, et võiks elada oma elu tehes päevast päeva seda, mida armastad ja olles õnnelik.

1. Nicola Fyfe, inglise keele õpetaja

2. Olen alati tahtnud saada õpetajaks, lapsepõlves mängisin kooli ja õpetasin oma nukke ja karusid. Minu eriala on inglise kirjandus, mulle meeldib õpetada oma emakeelt teistes riikides. Meeldib sellega kaasnev reisimine ja elamine erinevates maail- manurkades.

3. Mulle meeldib kepikõnd ja ujumine, oma maakodus Saaremaal käin suviti järvedes ujumas. Saaremaa järved on fantastiliselt kaunid.

4. EM Forster: „Only Connect.“

1. Tauno Hausenberg, kehaline kasvatus, poisid 6. -10. klass

2. Kehaline kasvatus on väga mitmekülgne aine, seal on pallimängud, mis arendavad meeskonnatööd, ujumine, mis on laste tulevases elus väga vajalik oskus, kergejõustik jne. Tundidel on alati variatsioonid ja rutiini ei teki.

3. Pingeid maandab hea treening, harrastan vabamaadlust.

4. Georg Hackenschmidt: „ Ainult terves kehas saab olla terve vaim.“

1. Ülle Vänto, geograafia õpetaja, reaal- ja loodusainete õppetooli juhataja

2. GEO SCINTIA – teadmised Maast; analüütiline maailmanägemus.

3. Minu hobideks on reisimine ja siidimaal, olen tegelenud ka mägimatkamise ja suusatamisega.

4. Vaata mäetipu poole.

1. Kadi Härma muusikaõpetaja ja 6. b klassi juhataja

2. Muusika kui aine juures meeldib eeskätt vaheldusrikkus - üksi laul ega muusikapala, mis klassis sünnib, ei sarnane teise klassi poolt loodu ja esitatuga, kuigi protsess võib sarnane olla. Veel meeldib leida lastes nende sünnipärane loovus ning julgustada ja toetada neid selle rakendamisel.

3. Tihtipeale on ka tunnis selline tunne, nagu puhkaks, sest saan töö tulemusest energiat - muusika on alati nauding, klassis sündinut peab lihtsalt teisiti kuulama, kui professionaalide poolt esitatavat. Vabal ajal armastan tegelda golfi, lugemise või aiatööga ning kuulata kvaliteetselt esitatud muusikat.

4. Soovin, et meil, õpetajatel, jätkuks aega ja tahtmist kuulata ka õpilast, sest õpetaja pole mitte alati kõige targem.

1. Mare Uritam gümnaasiumi õppejuht, matemaatikaõpetaja ja 10. klassi klassijuhataja

2. Öeldakse, et see inimene on õnnelik, kes saab teha seda, mis talle meeldib. Matemaatika õpetamine on mulle alati meeldinud. Reaalaine seaduspära, loogikat ja seoseid naudin ise ja olen püüdnud seda edasi anda ka oma õpilastele.

3. Enda maandamiseks püüan pääseda mere äärde või metsa, õhtuti hindan head raamatut, muusikat või filmi. Mõnus seltskond ja toredad sõbrad on väga head energia taastamiseks, meeldejäävad reisid ilusaks mälestuseks.

4. Hea õpetaja ei ole mitte see, kes õpetab, vaid see, kelle kõrval on tore õppida.