• Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid. Päevatuled võivad põleda ilma ääre- ja numbrituledeta.

• Juht peab viima kaugtuledelt lähituledele üleminekul sõidukiiruse vastavusse uue nähtavusulatusega.

• Halva nähtavuse korral või pimeda ajal valgustamata teel peatatud või pargitud mootorsõidukil ja selle haagisel peavad põlema ääre- ja numbrituled. Asulavälisel teel tuleb lisaks kasutada ka ohutulesid.

• Halva nähtavuse korral või pimeda ajal valgustamata asulavälisel teel peatatud või pargitud sõidukil ei tohi põleda lähi-, kaug- ega udutuled. Asulateel peatatud sõidukil ei tohi põleda kaug- ega udutuled, välja arvatud juhul, kui udutulesid kasutatakse lähitulede asemel. Asulateel pargitud sõidukil ei tohi põleda lähi-, kaug- ega udutuled. Asulatee vasakul teepoolel peatatud sõidukil ei tohi põleda ka lähituled.

• Kaugtulesid ei tohi kasutada kui vastutulevast sõidukist ollakse sellisel kaugusel, et võidakse selle juhti pimestada.

• Eesmised udutuled võivad põleda sõidu ajal koos esituledega udust või sajust põhjustatud halva nähtavuse korral.

• Sõidu ajal võib eesmisi udutulesid kasutada ka lähitulede asemel.

Sõiduki kasutamine

Sõidukiomanik ja vastutav kasutaja peavad tagama talle kuuluva või tema valduses oleva sõiduki õige kasutamise, tehnilise korrasoleku ja nõuetekohase hoidmise.

• Vastutav kasutaja on eesti kodakondsusega või Eestis elamisloa või -õiguse saanud füüsiline isik või Eestis registreeritud juriidiline isik, kes kasutab sõidukit kasutuslepingu või omandireservatsiooniga müügilepingu alusel ning kes on kantud mootorsõiduki eest vastutava kasutajana liiklusregistrisse.

• Sõiduki valdajal on samad kohustused, mis sõiduki omanikul. Lisaks peab vastutav kasutaja andma nõusoleku enda liiklusregistrisse kandmiseks.

• Sõiduki omanik peab sõiduki kasutamise ajal ja teise isiku poolt sõiduki kasutamise lõppemisest arvates kuue kuu jooksul säilitama kasutaja andmed.

• Registreerimistunnistuse kaasaskandmine Eesti piires ei ole enam kohustuslik (alates 1.01.2011), kui juht on kantud liiklusregistrisse omanikuna, vastutava kasutajana, kasutajana või kui omanik, vastutav kasutaja või kasutaja viibib sõidukis. Kaasas peab olema isikut tõendav dokument.

• Sõiduki kasutamise volikiri on asendatud terminiga „kasutamise kirjalik nõusolek“. Kirjalikus nõusolekus peavad sisalduma järgmised andmed:

1) kirjaliku nõusoleku koostamise koht ja kuupäev;

2) mootorsõiduki või selle haagise omaniku nimi ja aadress;

3) mootorsõiduki või selle haagise mark ja mudel ning valmistajatehase tähis;

4) registreerimistunnistuse ja riikliku registreerimismärgi number;

5) sõiduki kasutaja ees- ja perekonnanimi, elukoha aadress, juhiloa number, sünniaeg või isikukood;

6) kirjaliku nõusoleku kehtivuse aeg. Omaniku allkiri kirjalikul nõusolekul peab olema ametlikult või notariaalselt kinnitatud.

• Kui juht soovib Eestis registreeritud sõiduautoga või kuni 3500-kilogrammise täismassiga veoautoga sõita Eestist välja mitte Euroopa Liidu liikmesriiki ja tema nimi ei ole kantud mootorsõiduki kasutajana sõiduki registreerimistunnistusele, peab tal kaasas olema omaniku poolt väljaantud mootorsõiduki kasutamise kirjalik nõusolek. Kirjalikku nõusolekut ei pea olema, kui omanik või registreerimistunnistusele kasutajana kantud isik on kaassõitja.

• Rendileping on asendatud „kasutusleping“, rentimine „kasutamisega“.

Sõiduki kasutamise kirjalikku nõusolekut asendab mootorsõiduki kasutusleping, kui mootorsõiduki omanik ja kasutuseleandja on Eesti äriregistrisse kantud juriidiline isik, kelle põhikirjaliseks tegevuseks on mootorsõidukite rentimine, liisimine või üürimine. Kasutusleping peab sisaldama sõiduki kasutamise kirjalikus nõusolekus nõutud andmeid.

• Kui mootorsõiduki omanik annab mootorsõiduki kasutada teisele isikule, peab ta mootorsõiduki kasutamise ajal ja teise isiku poolt mootorsõiduki kasutamise lõppemisest arvates kuue kuu jooksul säilitama ning liiklusjärelevalve teostaja või kohtu nõudmisel esitama muuhulgas ka mootorsõidukit kasutanud isiku sünniaja või isikukoodi.

Pukseerimine

• Mootorsõidukit võib pukseerida haagiseta mootorsõidukiga. Pukseerida ei tohi kaherattalise sõidukiga ega kaherattalist sõidukit.

• Pukseeritava sõiduki roolis tohib olla vaid selle kategooria sõiduki juhtimisõigusega juht.

• Painduv ühenduslüli peab jätma sõidukite vahemaaks viis kuni kaheksa meetrit ja selle keskosa peab olema selgesti nähtavalt tähistatud. Jäik ühenduslüli ei tohi olla pikem kui viis meetrit. Keti kasutamine pukseerimiseks on keelatud.