Saue valla Urda peatusest sisenedes oli Tallinna poolt tulevat rahvast juba nii palju, et istekohta peaaegu leida ei olnud võimalik. Fotoaparaadid sähvisid, võeti kõnesid sõpradele, rääkimaks, kui vaikne, puhas kõik on ja et üldse enam ei raputa. Ja Keila linna jaama jõudes oli meeleolu nagu laulupeol: kohalikud ummistamas perrooni, taas fotoaparaadi välkumised, puhkpilliorkestri tervitus, õhupallid- õhkamised...

Põhjust on ilmselt ka. Väljast näeb kelmika nimega Stadler FLIRT välja üsna imposantne ja usaldusväärne, sisemus on moodne ja õhku jätkub. Aktsenti annab rõõmsameelne oranž värv, uksed avanevad nupule vajutusega ja sulguvad ise, sisenemine lapsevankriga või ratastooliga on sujuv, sest perroon on rongi põhjaga samal kõrgusel. On videovalve ja võimalus end internetti ühendada, klosett on puhas nagu kodus ja istumisalused pehmed. Jalgratastele on oma nišid. Uued rongid mahutavad istekohtade mõttes küll vähem kui vanad, aga selle kompenseerimiseks lubab Elektriradtee 2014. aastast tihendada sõiduplaane.

Uued rongid tulevad tänaste vanade elektrirongide asemele. Kuna kogu rongiparki ei ole võimalik ühe päevaga välja vahetada, siis esialgu sõidab liinil paralleelselt veel ka vana veerem, aga hiljemalt 26. juulist saab Tallinna ja Keila vahel näha ainult uusi masinaid. Elektrirongide maksumusest finantseeris 85 protsenti Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond.