Õpetajatelgi oli võimalus asetada ennast hoopis teise rolli ning selle asemel, et õpetada näiteks vene keelt või matemaatikat, keskendusid hoopis regilaulule, mulgi keelele ja käsitööle.

Populaarseks osutusid sellised tegevused, kus sai kasutada kaamerat ja arvutit. Lapsed olid innustust saanud esimestest edusammudest, kui kuu aega tagasi valmis esimene mulgikeelne animafilm "Pannkuuk". Nüüd said "filmikangelasteks" ka Hendrik Adamson ja Hans Wühner ning isegi omaaegne Tarvastu juust. Huvilisi jätkus nii klassiruumidesse kui ka õue. Sotsiaalpedagoogi kabinetis heegeldati lihtsa vaeva ja lühikese ajaga valmis väikesed kaltsuvaibad, käsitööõpetajad õpetasid kaaruspaela punumist. Nooremad õpilased harjutasid ka kaunist käekirja, kirjutades kohalike autorite Nikolai Baturini ja Heinrich Oja mulgikeelseid värsse ümber. Orienteerumismängu kontrollpunktides tuli vastata mulgikeelsetele küsimustele ja lahendada mõistatusi.

Ettevõtmisse olid haaratud ka muuseum, raamatukogu ja valla teised koolid. Rahvatantsurühmad, lauljad ja pillimängijad olid pikka aega ette valmistanud vanal rahvapärimusel põhinevat esinemiskava ning käisid sellega esinemas Ämmuste, Kärstna ja Suislepa koolis, kus neid väga soojalt vastu võeti.

Ülekooliline projektipäev ei olnud esmakordne, ka möödunud aastal lõppes kolmas veerand õpitubadega, siis olid tegevused seotud raamatuga.