Wellspas valmivate tervisekapslite peamised ostjad on ennekõike spaakeskused. Dermalife’i nime kandvatel kapslitel on kolm mudelit (SpaOceana, Spa-Jet ja Spa-Feng Shui), mille erinevus seisneb funktsioonide arvus. Nii on võimalik valida kümnekonna eelseadistatud programmi vahel, mis pakuvad erinevates kogustes auru, infrapunakiirgust, kromoteraapiat, vibromassaaži ja erinevaid hüdroteraapia protseduure.

Spaakapsleid on alates 2004. aastast valmistatud juba 7000. Välibasseine on seni tehtud vähem, aga seoses uue mudeliseeriaga nähakse ette nende tootmismahu olulist kasvu. Massaažibasseinide projekteeritud tootmisvõimsus on umbes 400 basseini aastas. „Hiljutisel messil Eesti Ehitab tuli Wellspa välja välibasseini uue disaini- ja valguslahendusega, millele näeme Euroopas suurt turgu. Paari kuu pärast on uus mudel tootmisküps ja siis hakkame seda turustama nii Eestis kui ka välisturgudel. Juba messil oli uue toote vastu suur huvi ja esitati eeltellimusi,“ rääkis Klamas.

Kui soovite endale välibasseini, täidetakse tellimus kolme nädala jooksul. Kui klient on sisu ja korpuse värvid ning lisamugavuselemendid välja valinud, siis tootmises vormitakse esmalt valuvormiga akrüülist sisu, järgmisena koostatakse soojustatud väliskorpus ja basseini põhi, ning seejärel pannakse paika kõik mugavust lisavad funktsioonid. Põhjamaised kliendid eelistavad basseinil rohkem puitkorpust, tootja kasutab selleks väärtuslikku ja vastupidavat Siberi lehist, Kesk ja Lõuna-Euroopa kliendid valivad enamasti kunstmaterjali, sest seal ei säili naturaalne puit nii hästi. Wellspa pöörab erilist rõhku kvaliteedile, mistõttu enne toote väljasaatmist testitakse eranditult iga bassein üle: lastakse vesi sisse ja kontrollitakse, kas kõik süsteemid töötavad nagu peab ja ega pole kuskil lekkeid.

Kodune massaažibassein - mugavus kuubis!

Eesti on küll väike, aga siin on kliente, kes saavad ja tahavad endale 8000–11 000 eurot maksvat välibasseini lubada. „Me pole läinud seda teed, et teha võimalikult odavat toodet, sest alati on turul keegi, kes pakuks veel soodsamat hinda. Me oleme keskendunud premium-klassi toodetele nii oma kõrge kvaliteedi kui pakutava teeninduse osas,“ selgitas ekspordijuht.

Suurem osa paarkümnest töötajast on ametis olnud üle kümne aasta. „Kohapeal välja- õpetatud professionaalne kaader on püsiv ja kogenud. Aga ka piisavalt motiveeritud,“ lisab Klamas.

Uusi tooteid kavandatakse koostöös inseneride, arhitektide ja müügitiimiga kontserni peamajas Jälgimäel, kus valmivad ka uute mudelite prototüübid. Aga tegelikult on kõik ikka tiimitöö. Korrapäraselt toimuvad peamajas arenduskoosolekud ja kui keegi pakub välja hea mõtte, hakatakse seda koos uueks tooteks vormima.

Ekspordijuht Mart Klamas töötab Varbolas alla poole aasta. Ekspordisuuna arendamine on talle kui müügimehele põnev ja huvitav töö: „See pole lihtne, sest pakkujaid on palju, aga turg on piisavalt suur ja kõik on enda kätes.“ Et suuta tooteid välisturgudele müüa, on oluline end messidel tutvustada. Septembris minnakse Helsingisse Habitare messile, novembris Euroopa ühele olulisemale messile Piscine Global, mis toimub Prantsusmaal Lyonis. Messidest osavõtt on kulukas, kuid need on olulised kohad, kus saadakse edasimüüjatega kontakte ja tehakse algust pikaajaliste suhetega. Kui Eestis saab oma tooteid müüa ka otse lõpptarbijale, siis välisturgudel käib müük edasimüüjate kaudu.