„Eesti spaad otsivad tõelist spaa-fänni" mängu võitja saab auhinnaks omalt poolt valitud luksusliku spaa-paketi kahele Terviseturismi klastri spaade poolt välja pandud spaa-pakettide valikust, millega saab tutvuda siin.

Gerly Martinson (33), Indrek Ando (34) Tallinnast - spaahotell Laine

Gerly ja Indrek: "Täname kõiki oma sõpru, tuttavaid ja teisi toetajaid, kes Delfis meie poolt hääletasid. Tänu teile sai meie esimeseks spa-seikluseks Haapsalus asuv Spa Hotell Laine, kus reede õhtul võttis meid vastu meeldiv ja sõbralik personal. Samuti ootas meid kaunis merevaatega tuba, kus oli ideaalne õhkkond väljapuhkamiseks.
Oma tervislikku spa-seiklust alustasime maitsva ja mitmekülgse hommikusöögiga, mida saime nautida kauni vaatega hubases restoranis. Sellele järgnesid erinevad spa protseduurid (soolakamber, massaaž ja jalgade keerisvann), mõned tervislikud hetked basseinis ja jõusaalis. Ja oligi käes lõunasöögi aeg, pärast seda tegelesime oma elamuste jäädvustamisega, et seda ka teiega jagada.
Laupäeva õhtu lõppes heade sõprade seltskonnas Koit Toome akustilist kontserti nautides. Saime taas nautida head teenindust, maitsvaid sööke ja kasutada võimalust veidike tantsimiseks. Pühapäeva hommikul ärkasime päikesepaistelise ja ilusa ilmaga, mis pakkus meeldejääva elamuse ning tekitas tahtmise sinna kauemaks jääda.
Saime sellel nädalavahetusel kinnitust, et just meie olemegi tõelised spa-fännid!"

Janel Vumba (32), Marko Eiche (37) Võrust - Värska sanatoorium & veekeskus

Kadri Hansman (18), Kelli Lukas (18) Paidest - Viimsi Spa

Kadri ja Kelli
: "Meie nädalavahetus möödus Viimsi Spaas: tujutõstev zumba, põnev loeng talvevitamiinidest, lõõgastav massaaž, luksuslik kehakoorimine ja energiline AquaMix - see kõik kokku muutis Viimsis veedetud aja väga meeldejäävaks! Suur aitäh kogu Teie armsale kollektiivile!"

Sandra Hiiesalu (25), Madis Puusepp (25) Tallinnast - Viiking Spa Hotell

Sandra ja Madis
: "7. veebruari hommikul äratasin Madise üles tervislikule hommikule kohaselt klaasi külma veega näkku, saime sõbra abiga tööle külmunud auto aku ning startisime Pärnu poole, et veeta oma nädalavahetus taastusravikeskuses Viiking ja nautida „Talvenaudingu" paketti.

Viiking on neljakorruselise ja nelja korpusega sisehooviga hoone ning kuigi meie tuba oli väga kaugel söögisaalist, saunakeskusest ja muust sellisest, siis ongi ehk hea (nii meile kui teistele siinviibijatele), et oma kaheksakuuse beebiga saime olla ilusas, avaras ning isoleeritud toas, hoone nurgas, kust avaneb mõnus vaade. Samuti ei olnud mingit probleemi eraldada meie tuppa üks võrevoodi ning ka veekeedukann.

Hoolitsused tuleb välja valida ning aeg kirja panna raviosakonna registratuuris. Kõlab nagu me veedaksime oma nädalavahetuse haiglas, eks? Aga tegelikult ei ole asi nii hull - nii neid asju lihtsalt taastusravikeskuses nimetatakse. Viieteistminutilise massaažitooli seansiga alustasingi juba samal õhtul oma lõõgustuspuhkust. Õhtusöögi ajal avastasime, et spaa-hotellis viibivad peale meie vaid soome vanemaealised turistid, nii umbes 60 tükki. Loomulikult olime suur tähelepanuobjekt selle pensionäriparve sees. Ning uskuge või mitte, kuid peale õhtusööki kell 18:30 laskus meie toa kollektiiv juba magusasse ööunne!

Meie elav äratuskell hoolitses selle eest, et hommikuid varakult ja aktiivselt alustaksime. Ujumine, hommikusöök, spaahoolitsused, mis olid ajaliselt väga kalkuleeritud, sest see elav äratuskell ei saanud ju üksi jääda. Madisel aprikoosivann, minul teepuu parafiini hooldus jalgadele, seejärel Madisel punase veini kreemi massaaž ning lõpetuseks ka minul seesama. Kui kogemusi jagasime, siis selgus, et meil olid need täiesti erinevad. Madisele tehti näiteks üle keha, minule aga väideti, et kõike ei jõua ning lisaks tundub, et minu vasak käsi ei olnud teps mitte pinges, aga parem küll, sest ainult see muditi läbi. Kui teist hommikut olime samuti basseinisuplusega alustanud ning Madis sai veel massaažitoolis raudkuulidega tiivakonte mudida, siis saigi meie huvitav ja tore esimene spaapuhkus läbi."

tervislik hommik tervendavas spaas: "Saabusime Toila Spa hotelli 07.02. Meid oodati, super klienditeenindajad, nad olid seal ainult meie jaoks. Pakkisime kohvrid lahti ja jooksime õhtusöögile. Kala-kana-kala - nämm... Mõtted olid juba saunas ja ega me väga süüa tahtnudki ning kuna termid olid lahti kella 22ni, tuli kihutada. Trikoo, hommikumantel, lift - saunad!!!

Alustasime aurusaunaga - auru, palju auru, mmmm soolasaun - maitseb hästi :) soolaselt, aroomisaun - sellest sai meie lemmik, igal võimalusel lipsasime sinna tagasi. Päeva lõpetuseks oli mullivann. Uni tuli hea.

Laupäeva hommik, äratus 7.45 - lükkame „rattad" käima. Kell 08.00 pidi olema vesivõimlemine, oligi, kell üheksa oli ka, aga sel hommikul ilma meieta - lubasime endale, et võimleme õhtul topelt. Hommikusöök oli nagu unistus, rikkalik ja maitsev. Puhkepaus 15 minutit ja jooksuga soolakambrisse - mütsike, kitlike ja kaunid sinised sussid - sool, pime... - kuss, tasa!! Saigi tehtud :) maitses.. soolaselt. Terve järgneva aasta sool on nüüd küll sisse hingatud ja kehale määritud.

Järgmiseks oli aroomikabinet, päevalõhn: aedtill - päriselt või.. õnneks olid ka kohad täis, kuigi nina pistsime ukse vahelt sisse küll... mnjah sügisepoole :)

Enne lõunasööki oli veel massaažitool - massaaž ja tool... hmm.. aga päris põnev oli ja mudis ning raputas korralikult. Fännidele on sellest küll vähe, aga ajab asja ära küll. Lõunasöök oli hea. Pärast pisike paus ja kihutasime uuesti termidesse. Külastajaid oli väga palju, populaarsed on need Toila Termid. Meil oli proovimata veel katusesaun, läbi õue joosta oli natuke jahe, aga saun oli soe ja katusesaun on Toilas ainus koht, kus saab vihelda. Kuni õhtusöögini sulistasime basseinis ja nautisime erinevaid saunasid. Õhtusöök oli taaskord nauditav ja et päeval oli palju tehtud/toimetatud, teistmoodi kui tavaliselt, olime päris väsinud ja uni tuli juba üheteistkümne ajal. Pühapäev - viimane hommik. Me ikkagi läksime võimlema - vesi basseinis oli väga mõnus. Veel kord saunad ja basseinid. Aroomikabinetis oli päevalõhn lavendel, selle nuusutasime me ära. Kell üksteist hakkasime „ratastele" pidureid peale tõmbama. Kell 11.59 registreerisime end välja. Oli väga tegus ja tore nädalavahetus. Aitäh!"