NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
16.02.2018 16:11
Ärge tehke nalja.Täna avalikustati, et meie parlamendi esimees Nestor on ka vana kommar!
16.02.2018 16:19
Kas Jana Toom on ikka nõus? Et paljastatakse süfiliitik Lenini poolt rajatud riigi kuritegusid.
16.02.2018 16:20
Milleks selline pompöösne plaan? Te ei julge isegi Okupatsiooni muuseumi seinale kirjutada õiget mõistet aga peate nüüd sellist plaani? Rahvaid EI HUVITA nüüd ja VEEL VÄHEM TULEVIKUS teie soigumine teemal "me andsime vabatahlikult alla ja nüüd nutame!" teema! Milleks selline suur kompleks mingi absoluutse jama alla matta?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    19.02.2018 16:12
    muuseumi teha nagu sel ei olnudki kuritegusid...
    06.03.2018 15:18
    küsi, kuidas ma oma esimese miljoni sain ja kui suureks kasvas mu surnuaed esimese miljardini jõudes.
    08.03.2018 20:46
    No aga ongi ju. Sinna sattusid ikka need, kel oli või arvati olevat kuritegusid kapitalismi ajastul (ja ikka oli, nagu praegugi). Kommunismi pole ju olnud ega saagi olla........kui, siis nagu praegu (üsna-üsna vähestel). Nii et võtab õlgu kehitada, justkui oleks ajastuid, millal kuritegusid poleks olnud. On ka praegu......palju on meil puhta südametunnistusega kodanikke. Avalikustage, kes meist on???
16.02.2018 16:23
Patarei vangla...sobib selleks suurepäraselt...Paljud Eesti Vabariigi...VIP-id...pidid seal 1940.aastal esimest vangistust...kogema, kui nad ootasid oma saatmist...Siberi vangilaagritesse, kus enamus neist tapeti...1942. aastal.
16.02.2018 16:25
Okupatsioonide muuseum, Maarjamäe muuseum, Pagari tänava keldrid--ilmselt on kellelegi sooja kohakest tarvis, et veel üks mõtetu asutus juurde luuakse.
16.02.2018 16:28
see kõik on õige, aga ainult tahavaatepeeglisse vaadates ei saa edasi sõita. Kommunismi nt sellisel kujul ei ole enam meie lähedal olemas - idas on puhas korruptsioon + maffia, ei erine Nigeeriast (võib-olla oli ka omaaegne "kommunism" puhas korruptsioon + maffia, aga minu meelest siiski mitte). Et mineviku varjudega sõdimise asemel, kas ei peaks olevikku fookusesse võtma?
16.02.2018 16:30
mis see kommunismikuritegu on?

Kommunismini pole meil kunagi jõutud.
    16.02.2018 16:37
    kommunismi ei ole kunagi olnud eestimaa pinnal. Oli sotsialism, kus igaühele oli tagatud arstiabi, töökoht, ja haridus. Kommunismi on esinenud saksamaal, kus asumi elanikud ei saanud tehtud töö eest tõõtasu, toit oli tasuta, mehed/naised ühised, jne
    19.02.2018 16:16
    riigikapitalismiga,mis püüdles sotsialismi suunas areneda.Kommunism oli utopism nagu RE 5.rikkama riigi hulka saamine.Kõige enam sotsislismi oli Rootsis,sotsialistid panid riigi alustoed kohale..
16.02.2018 16:34
Ju teatud seltskonnal soliidset tiksumise kohta vaja.
-ismide kuritegude muuseumid on üldse olemuses küsitavad, kas sel juhul võiks olla ka feodalismi, kapitalismi, jne-jne kuritegude muuseumid, sest kui ajalukku tagasi vaadata pole olnud ideoloogiat, valitsemisvormi, kus poleks tapatalguid toime pandud. See kehtib ka tänase nn demokraatia kultuse kohta, kus demokraatia levitamise argumendiga samuti agressioone alustatakse, kui meenutada ka Eesti "rahu ja demokraatia" panusega Iraagi ja Afganistani agressioone, kus missiooni järgsel perioodil on elu kaotanute arv läheneb miljonile inimesele. Sellest vaatest oleks demokraatiakuitegude keskus-muuseum palju mõjusam, sest see on tänase päeva probleem, erinevalt kommunismist, mis enam leviku, rääkimata agressiivse leviku elujõudu enam ei näita.
Kui see kommunismimuuseumi soojad kohad ikkagi läbi surutakse, loodetavasti saab kutse ka Hiina Rahvavabariigi saadik :) Hiinas teatavasti kommunistlik valitsus, seesama võim, kes oma võimu kehtestamiseks kuritegusid toime pani.
Muuseas, ka Eesti Vabariigi teke ehk võimu kehtestamine oli verine ja elu toonaste separatistlike isehakanute käe läbi kaotas elu sama palju rahvuskaaslasi, kui nõukogude-saksamaa mõõduvõtmises Tallinna pommitamises. Mingil põhjusel aga nn vabadussõdalaste toime pandud kuritegude uurimist ei soositud Pätsi wabariigi aegu ja ka tänapäeval märtsipommitamise ohvreid mälestataks suure riikliku ja meedia tähelepanu saatel aga oma riigi nimel hukatud vaikitakse maha - miks osa kuritegeliku võimu läbi inimeste mälestamine on väärt aga teised mitte.
Link ka Ev kuritegude meenutuseks: http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/elu...
Kas ei oleks vabariigi 100 aastapäev paras küpsuseks teiste kuritegude upitamisel, leida hetk ka oma, nii kodus, kui võõrsil toimepandud kuritegude ja nende ohvrite meenutamiseks-mäletamiseks.
    18.02.2018 18:38
    See, et meil siin väheinformeeritud tegelaste mässukatseid osaliselt veriselt siseriiklikult maha suruti tähendab nüüd seda, et Eestis ei tohiks hukka mõista või rääkida üle paljude maailma rahvaste levitatud ja meilgi mitmeidkümneid aastaid palju kurja teinud ideoloogiast mille hukkunuid saab lugeda kümnetes kui mitte sadades miljonites !?! :o

    Hägustame veel vett, et kuritegelikku ideoloogia tegusid kaitsta või pisendada?
16.02.2018 16:36
Järsku aitab ohvrite memoriaalidest ja muuseumidest. Neid peab olema- selge see aga mis koguses? Kas muudab midagi kui neid oleks pigem paar vähem kui rohkem. Kas pole enam kuhugi tulevikule mõeldes investeerida? Või on vaja jälle mingit kohta kus oleks sobilik valimisete ajal linte lõigata.
16.02.2018 16:49
Patarei on vene tsaaririigi aegne ehitis ja kuna venelased kommunismist lällanud n-liidu tegevuse kritiseerimist igast asendist russofoobiaks nimetavad, siis peaks selle muuseumi nimetada venekuritegude muuseumiks....
16.02.2018 16:49
väga nõus Kringli vaadete ja väljaöelduga. Kui ikka tahame nii ausad ja hukkamõistvad olla, siis alustame meie oma tegudest. Patareis ruumi jagub ja vast mahuvad meie teod minevikust tänapäevani riiulitele ära.
16.02.2018 17:05
Äkki aitab juba juba neist hulludest muuseumidest. Müüge see kompleks maha ja küll erainvestorid OSKAVAD sinna midagi mõistusega kooskõlas teha.
16.02.2018 17:16
jah muuseum on kavandatud vaid ühe osana, siis muuseum on siiski kultuuri- ja haridust hoidev ja propageeriv asutus. Miks ta luua ja paigutada militaarse osana ehitatud ja hiljem vanglana kasutatud kompleksi? See hoone ju ei ole seesugusena väärtuslik, kui tema iga kivi seinas ja trellid akendel räägivad muud kui kommunismi kuritegudest. Nad säilitavad Vene impeeriumi sõjandust ja Eesti Vabariigi ja nõukogude impeeriumi kuritegevust. Kui pole võimalust, et ta muuta siinseks Alcatraziks või Tower Prison`ks siis tõugake laiali ja mälestuseks jätke joonised, postamendid ja kasvõi droonivideod!
16.02.2018 17:24
Siin tekib dilemma: kui vana kommunist varastas riigi pangast 10 miljonit raha, kas see on kuritegu või heategu.
16.02.2018 20:07
Ideekonkursi eesmärgiks on leida muuseumile kaasaegne, atraktiivne ning külastajasõbralik arhitektuuri, ekspositsiooni ja sisekujunduse lahendus.

Ekspositsiooniga ei peaks probleemi olema. Arhiividest tuua dokumendid partei koosolekudest,kindlasti nimedega, ja vastuvõetud otsustega. Kui ei ole "kaotatud",siis ka dokumentaalfilmid paraadidest,kus tribüünil seisvaid on hästi näha. Ja ega need komnoorte koosolekude arhiiv liiga ka ei teeks. Kui lahata-siis lahata!

Osta koos Maalehega praktiline käsiraamat taaskasutamisest hinnaga vaid 4,99 €!
Vaata lähemalt

16.02.2018 23:25
Igav lugu, okupatsioonide muuseum juba olemas ju. Midagi huvitavamat paluks, milleks nii palju seda mineviku heietamist.
17.02.2018 16:01
Väga räige Venemaa vastane tegu võttes endale õiguse mõista kohut kommunistide ja riigi üle.
17.02.2018 17:35
Kuidas tekkis ja arenes kommunismi idee.
http://jyrilina.com/eesti/skorpioni-margi-all...
17.02.2018 20:02
kommunismikuritegude võiks olla ka meie riigiisade kuritegude muu.....
17.02.2018 21:35
http://www.ohtuleht.ee/473532/juri-lina-hispaani...
Ka Eesti Vabariik müüs kommunistlikule Hispaaniale 1937. aastal käsikuulipildujaid.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega