06.10.2016, 00:00
Esimese lennukooli juhatas sisse õhuhuligaansus
Kõigepealt toimus esimene õhuhuligaansus Eesti lennunduse ajaloos, seejärel avati esimene lennukool
Esimesed sõjaväelendurid õppisid lennukoolis muu hulgas ka sädetelegraafiat ja pommipildumist.
Tallinnas moodustati lennuväerügemendi koosseisus õppejaoskond, mis sisuliselt tähendas esimese lennukooli avamist. Lendurite koolitamiseks telliti Inglismaalt instruktorid. Kahjuks hukkus Charles Gerhardi juba viis päeva pärast saabumist Tallinna reidil Vene päritolu vesilennukit katsetades. See lend kvalifitseeriti esimeseks õhuhuligaansuseks Eesti lennunduse ajaloos. Paljud Eesti sõjaväelendurid olid osavad vigurlendurid, kuid tuli ette ka juhtumeid, kus rahvale demonstreeritud vigurlend lõppes katastroofiga. Omapärane õnneliku lõpuga lennuõnnetus leidis aset kogenud sõjaväelenduri Aleksander Konnoga, kes sattus Helsingist Tallinnasse lennates oma Short-tüüpi lennukiga keset Soome lahte tormi kätte ja pidi mootori seiskumise tõttu lainetele laskuma.