Minul kui kliendil jäi küll mulje, et ehkki pangaarvel on teatud summa, oli takistatud selle kasutamine – põhjuseks pensionäride pensionipäev. Panga kommunikatsioonijuht aga selgitas seda seika järgmiselt: mind olevat sel päeval tagasi saadetud hoopis parema teeninduse huvides, mitte seepärast, et raha ei jätkunud.

“Klienditeenindaja pigem soovis teile pakkuda parimat teenindust ja kindlasti ka seda, et te ei peaks kontoris kaua ootama, kuna sellel päeval viibis kontoris palju rahvast,” selgitati hiljem pangast.

Ka anti teada, et pank prognoosib kontorite ja sularahaautomaatide sularahavajadust piisava täpsusega, nii et kellelgi ei jää raha saamata.

Ometi on juhtunud ka seda, et raha jäigi saamata. Seda pangaautomaadis, kust püüdsin paarkümmend eurot kätte saada.

Automaat ainult näitas hetkeks seda summat ja tõmbas selle siis lipsti masina sisemusse tagasi. Samas arve näitas, justkui oleksin selle raha kätte saanud.

Esitasin pangale kirjaliku pretensiooni, seda asja paari-kümne euroga menetleti umbes kuu aega ja siis kanti raha arvele tagasi.