Samas sõit toimus, sõiduriistaks tohutu roomiktransportöör, mille praegune kodu on Järva-Jaani vanatehnika varjupaik.

Tegemist on 1989. aastal Kurgani masinaehitustehases valminud tohutusuure veokiga, millel kaablipaigaldusmehhanismi asendavad nüüd istmed.

Koos varustusega 16 tonnini küündiva raskusega roomiktransportöör oli enne seda, kui omavalitsusjuhid temaga sõitma läksid, läbinud 381 kilomeetrit. Kütusekulu: 4 liitrit kilomeetrile. Mootori võimsus: 300 hobujõudu. Kiirus: piisav. Läbivus: kohalikud künkad ja orud ning meeletud lumevallid ei saanud takistuseks.

Hiidmasina juhina astus üles Tuve Kärner, varjupaiga ideoloog, Järva-Jaani kinomuuseumi juht, kohaliku tuletõrjekomando liige ja lõpuks ka veel kultuurijuht.

Põhjus, miks vallajuhid just Järva-Jaani pidid kokku sõitma, johtus sellest, et sealne vallavanem Arto Saar võitis Eesti omavalitsusjuhtide eelmised talimängud ning seisis nüüd silmitsi uute mängude korraldamise õiguse-kohustusega.