„Tänapäeval ei jooda vaid janu pärast, vaid paljudel teistel põhjustel,” selgitas ettevõtte tarbijainnovatsioonikeskuse direktor Nathalie Matterne. Näiteks hommikuti joovad paljud inimesed kohvi, et ennast nö käima tõmmata ja Coca-Cola Company pakubki nii pudelis olevaid kohvijooke kui ka kohviube kui ka jahvatatud kohvi.
Coca-Cola Company tooted
Jaapani turule minnes tabas aga ettevõtet ebameeldiv üllatus, kuna seal ei näidanud Coca-Cola müük vaatamata reklaamikampaaniatele oodatud tulemusi. Asja uurides selgus, et jaapanlased joovad karastusjookide asemel pigem teed ja kohvi. Nii tõi ettevõte Jaapani turule pudelisse pandud ilma suhkruta rohelise ja musta tee. Euroopas armastatakse magusamaid jooke, nii et nendel teedel poleks siin minekut ja Euroopa turu jaoks on välja töötatud magusad puuviljadega maitsestatud teed.
Coca-Cola Company tooted

„Meie bossiks on tarbija ja töötame uusi tooteid välja lähtuvalt tarbija soovidest,” rääkis Nathalie Matterne. Aastas töötatakse välja üle 5000 joogi prototüübi, neist üle tuhande jõuab testimisse ja neist omakorda 300 jõuavad poelettidele.

Kuna viimase aja trendiks on suhkrukoguse vähendamine, siis on ka CCC järginud sama trendi. Siin on aga murekohaks see, et inimestel on meeles suhkruga toodete maitse ja kui müügile tuleb vähemmagus variant, siis ei pruugita seda omaks võtta. „Uute toodete puhul pole inimesel suus maitset sellest, kui magusad need peaks olema ja see tähendab, et saame välja töötada vähem magusaid tooteid,” selgitas ettevõtte brändide kommunikatsioonidirektor Milica Stefanovic.
Coca-Cola Company tooted

Lisaks suhkru vähendamisele on trendiks joogid, kus on rohkem kasulikke aineid, nii on välja töötatud piimavalguga Fanta, kiudainetega Coca-Cola, kookosvesi Zico ja AdeZ taimepiimajoogid soja-, kaera-, mandli- ja kaerapiimast. Millal need Eesti tarbijateni jõuavad, näitab aeg.