“Võtsin ligi poolteist kilo Brasiilia pähkleid. Arvutasin kassas vastavalt kaalutud kogusele, arvestades 3,42 kilo hinnaks, ja panin raha letile,” kirjeldas Aivo. Kassas olnud müüja selgitas, et kassaaparaat näitab teist hinda. Poolteise kilo eest taheti kassas tema käest saada hoopis üle 22 euro. Klient jättis letile isegi veidi rohkem raha, näitasid tema enda tehtud arvutused, ja lahkus poest.

Pärast seda läks sehkendamiseks, sest müüjad läksid koos turvatöötajaga Aivole järele ja pidasid ta kinni.

Maxima kommunikatsioonijuht Jaana Kalinistova:

Kinnitame, et Maxima teeb kõik selleks, et teeninduskvaliteet ja kauplustes pakutav vastaks kliendi ootustele. Seega oleme väga huvitatud klientide tagasisidest ning püüame ka võimalikele muredele ja kitsaskohtadele koheselt reageerida. Ka antud juhul suhtusime pöördumisse väga tõsiselt, et sellele kiire lahendus leida. Loos kirjeldatud pähklite hinnavahe ja arusaamatus tekkis ekslikult sisestatud ühe kilogrammi hinnast, mis on toodud etiketil tavapäraselt väikses kirjas. Tegemist oli inimliku eksimusega, mille korrigeerisime koheselt pärast selle ilmnemist. Tunnistame kliendile oma viga ning vabandame väga tema ees.

Oleme sarnastes olukordades alati valmis kauba tagasi võtma ning kliendile ka ostusumma tagastama. Selleks tuleks pöörduda koos kauba ja ostutšekiga meie kaupluse infolauda. Seega julgustame veelkord kõiki kliente sarnaste muredega koheselt infoletti pöörduma, nii leiame kõige kiirema lahenduse. Ka antud juhtumi valguses oleme jätkuvalt igati valmis ostusumma tagastama. Samuti soovime kontrollida väiteid ja leida lahenduse ka võimalike teiste sarnaste juhtumite kohta, millele poekülastaja Aivo on oma loos viidanud ning mille kohta meil info puudub.

Olles juhtumit analüüsinud ning fakte kontrollinud peame oluliseks siiski kinnitada, et väited Maxima töötajate ebaviisaka või laimava käitumise osas ei osutunud tõeseks. Samas mõistame, et arvestades tekkinud probleemi ja sellega seotud emotsioone võib osapooltel olla juhtunust erinev arusaam. Püüame edaspidi sarnaseid olukordi vältida ning kutsume kliente üles koheselt võimaliku tagasiside või murega meie poole pöörduma, kas konkreetse kaupluse töötajate või meie jaeketi klienditoe (tel 800 2121, e-post klienditugi@maxima.ee) poole.

Vaata fotot hinnasildist SIIT.