Toidupanga tegevjuhi Piet Boerefijni sõnul on toidu äraviskamine probleem kogu Euroopas, mitte ainult Eestis. „Tarvitamiskõlbliku toidu äraviskamine on igas ühiskonnas keeruline teema, sest toit on meie kõigi jaoks eluliselt tähtis. Samas tekivad paratamatult nii kaubanduses kui kodudes ülejäägid. Me peame kõik õppima, kuidas oleks mõistlikum majandada, ja seepärast on tänuväärne, et Rimi on antud teema tõstatanud ning aitab kaasa tarbijate teadlikkuse suurendamisele,“ tunnustab Boerefijn alanud kampaaniat.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja sõnul on Rimi võtnud oma südameasjaks informeerida tarbijaid nende otsuste mõjust keskkonnale. Lilleoja sõnul on tegemist suurte kogustega, mille tootmiseks on kulutatud palju loodus- ja inimressurssi ning mis kasvatab eestlaste ökoloogilist jalajälge maailmas tervikuna.

„Kõigil tarbijatel on võimalik oma tarbimisharjumusi kohendades toiduraiskamisest tulenevat keskkonnamõju vähendada," sõnas Lilleoja.

Kuu lõpuni annab Rimi omalt poolt tarbijatele praktilisi soovitusi, kuidas koostada läbimõeldult ostunimekirja, kuidas panna perele kokku mõistlikku nädalamenüüd jms. Lisaks kutsub Rimi üles tarbijad toitu ja toiduained soetama just neile vajalikus koguses, et vältida toidu raiskamist.