Raamatu kaks põhiplokki ongi pühendatud tootearenduse ja toote turunduse põhitõdedele. Lisaks saab lugeja ideid ka toidutoorme pakkumiseks toitlustusettevõttele. Iga ettevõtja suudab toodud näiteid eeskujuks võttes kujundada enda toote kontseptsiooni ja mõelda selle tarbijat köitvaks tooteks, millel on olemas teadlikult kujundatud konkurentsieelised.

Tiiu Marran Põlvamaa Arenduskeskusest rõhutas, et raamatus on näiteid mitmete ettevõtjate toodetest, mis ongi tootearenduse koolituste tulemusena turule tulnud: "Tore oli raamatu esitlusel jagada oma kogemusi teistele osalejatele, kuidas me Põlvamaal oleme tootearenduse koolitusi läbi viinud ja mida selleks teinud, sest oma juttu sai raamatus kasutatud piltidega kinnitada".
Trükise koostamist ja väljaandmist rahastas PRIA meetmest 1.1. ja selle andis välja Põlvamaa Arenduskeskus SA.