Et Eesti regionaalne mahajäämus võrreldes Soome ja Rootsiga väheneks, peab Männiku sõnul Eesti majandus neist riikidest kiiremini kasvama. „Me peame hakkama omi asju vaatlema majanduskasvu perspektiivis,“ selgitas ta.

Männiku hinnangul ei aita Eestit edasi Põhjamaade maksupoliitika kopeerimine, sest ka näiteks Rootsis on käivitunud arutelu selle üle, kuidas läbi maksude soodustada majanduskasvu ja kas vähendada tulumaksu astmelisust.

Põhjamaades toimunu kopeerimise asemel tuleb Männiku sõnul keskenduda tulevikule. „On piinlik, et me pole haldusreformiga kaugemale jõudnud,“ tõi ta näite. „Oleks tervitatav, kui äriinimesed rohkem selle teemaga tegeleks.“

Klubi asutaja, Riigikogu liige Aivar Kokk lausus, et Eesti majanduskasvu soodustamiseks ja regionaalse arengu ühtlustamiseks tuleb panustada infrastruktuuri. „Tuleks luua kiire raudteeühendus tulevase Ülemiste transpordikeskuse ja Tartu vahel, niisamuti kiirendada rongiliiklust Tallinn-Narva-Peterburi liinil, Tartu ja Riia vahel ning mõelda võimalusele ehitada Helsingit ja Tallinnat ühendav raudtee- ja autotunnel,“ rääkis Kokk.

„Mida paremini oleme piirkondlike keskustega ühendatud, seda väiksem on inimestel vajadus Eestist ära kolida,“ ütles Kokk. Hea ja kiire raudteeühendus tagab tema sõnul, et inimestel on võimalik taskukohase hinnaga käia tööl ka paarisaja kilomeetri kaugusel.