Ah jaa, üks teine asi meenutab siiski ka. Proovisõidu lõpuks näitas osuti keskmiseks kütusekuluks 9 liitrit 100 km kohta. Muidugi oli minekut selle eest ka küll (ja natuke veel), eelkõige majanduslik mõtlev inimene teeb aga kulutatud raha eest kaks korda pikema otsa. Tõsi, tehniliste andmete kohaselt peaksite ka selle autoga odavamalt, nii seitsme liitriga, läbi saama. Eriti suvel.

Mida Subaru Levorg, särtsaka lapsevanema sõiduriist, siis endast õigupoolest kujutab?

Tema südame agressiivses suutlikkuses pole põhjust kahelda. Uue 1,6-liitrise otsepritsega turboboksermootori võimsus on 170 hj. Pidev nelikvedu, ei väsi tootja kordamast. Päriselt saatuslikuks ei saa (aga lusti kärbib) variaatorkast. Võimaluste ja vajaduste võrdlus näitab, et nullist sajani võib jõuda 9 sekundiga.
Suhteliselt jäik vedrustus teeb maanteel kulgemise mõnusaks (mida siledam, seda parem), aga külavahel hakkab siiski hambaid pesadest välja lõgistama.

Levorgi kere on universaal, kuhu mahub kenasti istuma, sealjuures tagumisse ritta. Perelikkusele aitab kindlasti kaasa ka tagumise istme seljatoe reguleerimise võimalus. Pakke võib pakiruumi laduda nii palju kui süda kutsub.

Valida on mitme varustustaseme vahel. Juba madalaim annab autost korraliku pildi, viimasel on sisuliselt lisada katuseluuk, nahksisu ja 18-tollised veljed.

Kokkuvõttes: maatee peremürsk oma 13-sentimeetrise kliirensiga, sest külavahele ja metsateele minekuks pakub ka Subaru ise hoopis tõhusamaid lahendusi.

Välja tuleb Levorgi eest käia 26 400 – 29 900 eurot. Selle raha sisse võib lülitada ka kaugtulede automaatlülituse. Ning teed näitavad tuled ka korralikult.