Lennukas Levorg

 (2)
Lennukas Levorg
Promomaterjalid

Noor juht on tihtipeale harjunud auto kõige tähtsamaks detailiks pidama gaasipedaali. Pluss tõsiasja, et selle vajutamisele peaks ka miskit muud järgnema – peale abitu möirgamise muidugi. Selline noor, kes eelistanud margina Subarut ja omanud piisavalt eurosid, on varem soetanud endale näiteks Subaru sportauto.

Nüüd aga on aastad läinud. Kiirusekummardaja on loonud pere, kuhu esimene või teine lapski sündinud. Muidugi võib ühel hetkel teha gaasipedaali eelistamisele lõpu ning keskenduda pidurile, aga võib ka mõlemad alles jätta. Just sellist võimalust pakub Subaru Levorg, parajalt perelik, turvalisusele keskendunud, aga samas piisavalt püss. Sealjuures meenutavad omaniku spordi-aega nii rool kui ka nn korvistmed.

Ah jaa, üks teine asi meenutab siiski ka. Proovisõidu lõpuks näitas osuti keskmiseks kütusekuluks 9 liitrit 100 km kohta. Muidugi oli minekut selle eest ka küll (ja natuke veel), eelkõige majanduslik mõtlev inimene teeb aga kulutatud raha eest kaks korda pikema otsa. Tõsi, tehniliste andmete kohaselt peaksite ka selle autoga odavamalt, nii seitsme liitriga, läbi saama. Eriti suvel.

Mida Subaru Levorg, särtsaka lapsevanema sõiduriist, siis endast õigupoolest kujutab?

Tema südame agressiivses suutlikkuses pole põhjust kahelda. Uue 1,6-liitrise otsepritsega turboboksermootori võimsus on 170 hj. Pidev nelikvedu, ei väsi tootja kordamast. Päriselt saatuslikuks ei saa (aga lusti kärbib) variaatorkast. Võimaluste ja vajaduste võrdlus näitab, et nullist sajani võib jõuda 9 sekundiga.
Suhteliselt jäik vedrustus teeb maanteel kulgemise mõnusaks (mida siledam, seda parem), aga külavahel hakkab siiski hambaid pesadest välja lõgistama.

Levorgi kere on universaal, kuhu mahub kenasti istuma, sealjuures tagumisse ritta. Perelikkusele aitab kindlasti kaasa ka tagumise istme seljatoe reguleerimise võimalus. Pakke võib pakiruumi laduda nii palju kui süda kutsub.

Valida on mitme varustustaseme vahel. Juba madalaim annab autost korraliku pildi, viimasel on sisuliselt lisada katuseluuk, nahksisu ja 18-tollised veljed.

Kokkuvõttes: maatee peremürsk oma 13-sentimeetrise kliirensiga, sest külavahele ja metsateele minekuks pakub ka Subaru ise hoopis tõhusamaid lahendusi.

Välja tuleb Levorgi eest käia 26 400 – 29 900 eurot. Selle raha sisse võib lülitada ka kaugtulede automaatlülituse. Ning teed näitavad tuled ka korralikult.

Maaleht maksab igal kuul ühele tellijale Eesti keskmist palka ja nii 12 kuud järjest.
Telli Maaleht ja osale tellijapalga loosimises!
Vaata lähemalt >

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare