Otsitakse uusi võimalusi, mis bensiinist puhtamad, paremad ja loodetavasti ka säästlikumad. Sest kui oled „oma igapäevase diisliga“ harjunud, paneb ehmuma, kui prooviauto küsib kolm, tõsisemal vajutamisel isegi neli liitrit 100 km kohta enam (ametlik keskmine on 7,3). Viis eurot 100 km peale vahet pole ühe otsa puhul nagu miski, aga kuu niisugust sõitmist tuleb isegi 100 eurot kallim.

Muidugi on 175s kilovatis ka jõudu ja nüüd natuke rohkem ka erksust. Võrreldes käigukasti vahepealse vaimsusega, et jõudu on, aga kõiki ka kohe rakendada ei saa, on lisandunud seitsmes käik ja parajal määral krapsakust. Nullist sajani kulub küll 10 sekundit, aga ega me ju võidu ei aja!

Teatavas mõttes on Outback kindel valik: saad suure auto, küllaldase ruumikuse, väga hea läbimisvõime (nelikvedu, maastikuabi X-Mode, korralik kliirens veel lisaks), soliidse välimuse, hea maine.
Kõigis neis peate muidugi absoluutselt kindlad olema, sest ees ootab korralik väljaminek. 31 800 eurot küsitakse sissejuhatuseks, punkt pannakse 37 800 juures. Samas – olgem ausad! – on Eestiski küllalt neid, sellise raha kas isiklikult kontolt või firma arvelt leiavad. Mugavus ja turvalisus maksavad.

Sellise sissejuhatuse järel on muidugi kaheldav, kas pigem väikesed muudatused, mis Outbacki juures tehtud, osta eelistust mõjutavad, aga olgu nad loetletud siiski.

Ilu heaks on uuendatud iluvõre, sätitud tuled paika „kuidagi loogilisemalt“, kujundatud uued kergmetallveljed, kohendatud esipaneeli kujundust, lisatud õmblusi, disainitud rooliratast.

Tehnikas või tehnoloogias on muutused täiesti olemas ja kui hoolega järele mõelda, siis on jah parem (ja vaiksem). Pisukest ebakindlust tundsin vaid lahtiste kivikestega kruusateel, aga ega ma pole ka nelikveo võimalustega harjunud. Ülejäänud teedele sobisime – mina ja sätitud seadistustega auto – väga kenasti.

Muidugi on „mina“ kõiksugu juhiabisüsteemidega üha enam ahistatud. Ilmselt on aga mõtet mitte vastu panna, vaid järele anda: kokkupõrget ennetavale pidurisüsteemile (pidurid peaksid uuenenud Outbackil ka paremad olema), kohanduvale püsikiirusehoidjale, su õigesse sõiduritta tagasi suunajale, otsasõidu vältijale jne. Igatahes – kindla peale minek.