L 200 pakub võimalust tavaliseks neliveoks, lukustatud neliveoks ja omaaegsega võrreldes mugavalt vahetatavaks „eriti raske maastiku“ veoks. Just maastikul võis neid võimalusi nautida, lisaks auto vedrustust ja tunnet, et rool ja rattad kuuletuvad sulle täpselt. Või teisiti küsides: miks sa selle kastika peaksid üldse ostma, kui sul tema maastikuvõimekust tegelikult tarvis ei lähe? Maanteel saab ju ka pehmema vedrustuse ja väiksema kütusekuluga läbi.

L 200 käigukast õnneks selline, mis veab nn otse. Vajutad ja läheb. Kuuekäiguline manuaalkäigukast ja roolil asuvate käiguvahetuslabadega (ainult Instyle-varustuses) automaatkäigukast on sealjuures uued.

Küsis auto kogu proovisõidu keskmisena 9 liitrit sajale, ühtlasem ja rahulikum kulgemine võiks seda langetada 7 liitri kanti.

Nüüd välimusest ja sisemusest ka. Järgmisel aastal peaks L200-l tulema suurem sünnipäev, 40 aastat esimesest autost. Muidugi pole praegune tolle esimesega kuigivõrd sarnane, aga nn ajaloo hõng pole päriselt kadunud. Nimelt tundub auto sisemus ülemaailmse innovatsiooni taustal üsna konservatiivne.

Samas ei saa öelda, et poleks liigutud mugavuse suunas. Salong on ju salongilik, ehkki liialdusteta. Esiistme kõrguse muutja jäigi mul leidmata. Istmed saab aga soojaks lasta, küljepeegleid lihtsasti reguleerida. Ekraaniga pole seevastu ülemäära laiatud.

Vaikne – müra teemaga tegeleti eraldi – ja senisest ruumikam, seda tagumise istme jalaruumi mõttes. Väiksemad esemed, mille soovite kindlasti lahkudes autosse jätta, saate selleks tarvitada tagumise istme tagust ruumi

Välimus efektne, viimistluse eesmärk tundub olevat lendav nool. Kena igatahes. Kui veel on lubatud mees- ja naisjuhtide eristamine, siis varem meesteautona tuntud L 200 liigub vaiksel moel ka daamide suunas.

Hind: näiteks 31 800 eurot.